Archives

Košík.cz útočí na chuťové buňky Čechů v rozhlasové kampani

Online supermarket Košík.cz spustil novou komunikační kampaň Košík plný radosti. V radiových spotech láká na chuťové zážitky spojené s produkty privátní značky Authentic i na pohodlný a jednoduchý nákup. Kampaň, kterou vytvořil interní tým ve spolupráci s reklamním guru Karlem Špindlerem, poběží v rádiích v Praze, středních Čechách a vybraných regionech.

Křupavé kuře, čerstvě utržená jablka, maso přímo od farmáře. Nové spoty se opírají o kvalitní chuťové zážitky, které si zákazníci mohou díky nákupu na Košík.cz dopřát. V popředí pak stojí především privátní značka Authentic, jež garantuje prvotřídní původ, zpracování i kvalitu surovin od konkrétních farmářů, pěstitelů nebo šéfkuchařů.

„Naši značku Authentic neustále rozšiřujeme a jen letos do ní přibyly desítky dalších produktů od tuzemských farmářů a řemeslných výrobců, pro které se naši zákazníci rádi vracejí. Spoty jim připomenou, že si mohou objednat prvotřídní farmářské kuře nebo ovoce a zeleninu z čerstvé sklizně přímo ke dveřím a nedělní oběd nebo rodinný nákup vyřešit v klidu z pohodlí domova,“ doplňuje šéf marketingu Jan Škrabánek.

Rozhlasové spoty, které se objeví například na Evropě 2, radiu Impuls nebo Frekvenci 1 a navazují na největší outdoorovou kampaň, kterou Košík.cz nasadil v průběhu září a října na nosičích v Praze, a ve které poprvé uvedl nový koncept „Košík plný radosti“.

Jednoduchý a rychlý nákup

Kampaň zdůrazňuje i jednoduchost a rychlost nákupu, která je díky nedávno představené funkci Můj Košík otázkou doslova několika minut. Novým zákazníkům nabízí předvýběr vhodných a často nakupovaných položek, stávajícím zase přináší personalizovanou nabídku a přehled oblíbeného zboží.

„Během posledního roku jsme získali desítky tisíc nových zákazníků, a nejen pro ně, ale i pro všechny další chceme nákup co nejvíc zjednodušit a usnadnit. Chceme tu být prostě ‚jednoduše pro všechny‘, a věříme, že nová kampaň osloví i lidi, kteří zatím s online nákupem potravin váhali,“ dodává Škrabánek.

Kampaň poběží v 13 rádiích v Praze, středních Čechách a vybraných regionech, v nichž Košík působí. Právě v regionech se Košíku dlouhodobě výrazně daří a standard svých služeb stále posouvá – nákupy v krajských městech doručí v den objednání, v Plzni či Liberci do čtyř a v Praze a okolí dokonce už do dvou hodin od objednávky. Kampaň tak chce pozici Košíku dále posílit a oslovit i nové zákazníky z odlehlejších částí republiky, kterým online nákup nahrazuje hůře dostupný supermarket.

Ukázky spotů naleznete na Soundcloud.

Bezrealitky.cz s největší kampaní ve své historii

Nejvyužívanější český portál pro přímý prodeje a pronájem nemovitostí Bezrealitky.cz přichystal největší kampaň ve své historii. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce, ale také připomenout výhody, které z přímého prodeje a pronájmu nemovitostí plynou. Kampaň se bude celý květen kromě onlinu objevovat také na billboardech, CLV vitrínách a v rozhlase. Setkají se s ní především obyvatelé v krajích. Na ty se budou Bezrealitky.cz, které dominují v metropolích, soustředit stále více.

Zřízení účtu a zahájení prodeje nebo pronájmu nemovitosti do 15 minut, miliardy ušetřené na provizích, nemovitost prodaná průměrně do tří týdnů. Ale také skutečnost, že na Bezrealitky.cz je možné zajistit kompletně vše, co se prodeje či pronájmu domu a bytu týká. To jsou hlavní sdělení, se kterými bude v českých regionech nová kampaň cílit na potenciální zájemce o prodej nebo pronájem. Konzervativnějším klientům představí argumenty dokazující, že prodej nebo pronájem svépomocí je cesta, přinášející více výhod než spolupráce s makléřem.

“Realitní kanceláře, a hlavně jejich makléři začínají za dnešní situace na trhu narážet na své limity,” uvádí Hendrik Meyer, CEO Bezrealitky.cz. “Jejich klienti pak dostávají nedostatečný servis, a ještě si za něj zaplatí. Kampaň by tedy lidem měla především připomenout, že to zvládnou sami. Pokud dokáží koupit na internetu sportovní vybavení, zajistit si dovolenou nebo prodat nepotřebný nábytek, stejně jednoduše zařídí i prodej nebo pronájem svého domu nebo bytu. Opřít se můžeme nejen o rostoucí zkušenost Čechů s online prostředím, ale také špatné zkušenosti s prací realitek, kterou má až třetina z nás.”

Podle Meyera role přímého prodeje a pronájmu nemovitostí dále poroste – již dnes se touto cestou prodá asi pětina ze všech nemovitostí. I z toho důvodu Bezrealitky.cz představily začátkem roku celou řadu změn. Na novém webu se dají lépe vyhledávat vážní zájemci o pronájem nebo prodej na základě pokročilé profilace, více prostoru postupem času dostávají také doprovodné služby portálu, jako je třeba odhad ceny nemovitosti nebo příprava kupní či nájemní smlouvy.

Bezrealitky.cz i jedenáct let od svého vzniku nadále zůstává jedním z nejnavštěvovanějších českých realitních webů. Měsíčně ho navštíví více než půl milionu zájemců o bydlení a každý měsíc se jeho prostřednictvím prodá asi 400 a pronajme kolem 3 000 nemovitostí. Lidem portál na provizích, které by jinak museli zaplatit realitním kancelářím, ušetřil za rok 2017 přes miliardu korun.

Rozhlasové spoty ke stažení:

https://drive.google.com/drive/folders/1LOISNCa6Vo6xEf0wZdNV6t4fK14Bsr_k?usp=sharing

Hi-res vizuály ke stažení:
https://drive.google.com/drive/folders/1f55D9BBkX0fplIuw_CyCOlePsfV7MM1I?usp=sharing

 

bezrealitky_postylka bezrealitky_seznamka bezrealitky_garaz bezrealitky_karavan bezrealitky_klokan