Archives

MANTA je první malou vířivkou s rohovou dispozicí, vznikla Čechům na míru

Středně velké, ale i malé koupelny, balkóny nebo terasy. Právě pro tyto prostory je určena vířivá vana MANTA z produkce brandu Canadian Spa. Na ploše pouhých 200 x 170 centimetrů nabízí dvě plnohodnotné masážní pozice a stává se tak první malou vířivou vanou s rohovou dispozicí na českém trhu. Není také bez zajímavosti, že vznikla přímo na přání českých zákazníků.

Jaké parametry musí splňovat vířivá vana, aby byla vhodná také do bytu, případně na balkon či střešní terasu? V první řadě je to hmotnost a dostatečně kompaktní rozměry. Ale také ekonomický provoz, který by neměl překročit 1 Euro denně a možnost napájení z běžné elektrické 230V sítě. Vířivá vana MANTA od Canadian Spa, kterou v ČR distribuuje SPA Studio, toto všechno splňuje.

Vana MANTA je plně uzpůsobena tomu, aby ji bylo možné instalovat do koupelen bytů, balkonů anebo střešní terasy. Plošné provozní zatížení nepřesahuje 280 kg/m2, osvědčená samonosná konstrukce THIX-FIX zajišťuje rovnoměrné rozložení hmotnosti.
Její rohová dispozice byla navržena tak, aby na co nejmenší ploše nabízela co největší množství funkcí. MANTA poskytuje jedno lehátko a jedno sedátko. Dohromady je vybavena 40 masážními tryskami ULTRA JETS včetně 14 trysek DRUM JETS pro perličkovou masáž a 14 trysek STORM MINI JETS pro intenzivní lokální péči. Provzdušňování vody obstarává 8 vzduchových trysek AIR JETS.

Technologický prostor vany skrývá to nejlepší, co daná kategorie nabízí. Řídící jednotku Balboa Water Group s řídícím panelem podporujícím vzdálené ovládání pomocí mobilního telefonu nebo tabletu. Od stejné značky jsou také úsporná cirkulační čerpadla a ekonomické topné těleso. Perličkovou masáž obstarává výkonný blower kanadské značky CG Air.

„Velice nás těší, že jsme na český trh mohli uvést vířivku, která zásadním způsobem doplní portfolio malých van,“ uvádí Jan Mikisek, obchodní ředitel společnosti S

Studio. „Rohová dispozice vany MANTA a její výbava vznikly na přání českých zákazníků. Zájem, který o vanu na českém trhu je, jasně prokazuje, že se nám je podařilo splnit. A to mne osobně velice těší.“
Vířivou vanu MANTA a také další modely vhodné do bytů lze vidět v showroomu SPA Studio na pražském Břevnově nebo na stránkách SPA Studia.

Minimalismus polského designu pro brand Truffle Studio

Žádná klišé. Vyhlášení války fotobankám. Jádrem všeho je brand, jeho atributy. A odvaha nebo možná drzost, se kterou prezentuje svoji odbornost.

Ponořit se do hlubin korporátů českých překladatelských agentur vyžaduje notnou dávku odvahy. Cesta občas připomíná zrcadlové bludiště, kde na vás za každým rohem čeká stejné déja vu v podobě usměvavých prezentujících osob v oblecích, šálků nedopité kávy a business hendšejků.

Když jsme měli možnost vytvořit nový korporátní styl pro jazykové studio Truffle, bylo nám jasné, že bude nutné postavit se k těmto klišé zády. Truffle Studio polsko-české překladatelky Hanny Marciniak totiž patří mezi kvalitně koncipované služby a v oblasti odborných a technických překladů pravděpodobně nemá na českém trhu konkurenci. Jasně deklaruje své úzké zaměření – jak v oblasti služeb, tak nabízených jazykových kombinací. A to jsme považovali za jeden z nejdůležitějších bodů filosofie brandu, který je nutné podpořit.

Rozhodli jsme se dosáhnout maximální přímočarosti a zastavit ruku grafika přesně tam, kde by začal přidávat nadbytečnou hmotu. Výsledkem je minimalistická korporátní identita, která si s sebou nese hlubokou inspiraci z aktuální vlny polské freelance webdesign scény. Původně jsme dokonce chtěli být odvážnější a obejít se zcela bez barev. Nakonec jsme ustoupili a spojili černou linku se žlutou plochou. Ve výsledku se nám tím podařilo odstranit občasné náznaky nesourodosti a záskali jsme tak mocný tmel, díky kterému celá identita drží pohromadě napříč všemi formáty.

Facelift vizuální B2C komunikace pro Metrostav Development

Metrostav Development má perfektně zpracovaný korporátní design od studia Side2 z roku 2008. I díky němu se podařilo rychle uvést nově vzniklý brand Metrostav Development jako profesionální developerskou společnost s velmi solidním stavařským zázemím. Stylu dominují pravoúhle vymezené výrazné barevné plochy, strukturovanost a celková orientace na značku jako takovou – tedy logotyp a výraznou korporátní barevnost – červenou, šedou a černou.

S realizací posledních projektů Metrostavu Development, tedy Alfarezidence a Ostravské brány začalo být jasné, že brand jako takový samovolně vstoupil do nového prostoru. Prostoru, který je definován chytrým a výrazným designem, který se nebojí mít vlastní charakter.
Tento atribut definitivně stvrdil nástup Karin Sálusové, zkušené interiérové designérky a marketérky na pozici marketingové manažerky.

Pod jejím vedením jsme navrhli facelift vizuální B2C komunikace, který by pomáhal rychleji kotvit atributy brandu spojené právě s designem a stylem. Navázali jsme tak na předchozí krok – tedy zavedení claimu pro Tvůrce nadčasové architektury.

Vydali jsme se cestou prezentace všech úspěšných projektů developera v té nejjednodušší formě – tedy galerie na bílém pozadí. Díky tomu, že jednotlivé vizuálně atraktivní projekty mají již z minulosti kvalitně zpracovanou fotodokumentaci, bylo možné sestavit prezentaci těch nejlepších snímků od roku 1995, kdy Metrostav Development (tehdy ještě jen jako divize Metrostavu) zkolaudoval první velký developerský projekt v pražských Jinonicích.