Storyous zahajuje PR komunikaci, chce se zaměřit především na regiony

Český pokladní systém pro gastronomická zařízení Storyous posiluje své public relations aktivity. Nově se chce ve své komunikaci zaměřit na mnohem větší škálu gastronomických zařízení a změnit zažité vnímání značky jako dodavatele pro menší stylové podniky. S komunikací směrem k českým restauracím a hospodám, ale také cukrárnám, vinárnám nebo bistrům, mu pomůže FYI Prague.

Storyous chce v komunikaci představit přidanou hodnotu, kterou má pro náročné provozovatele, a zároveň ukázat, že se bez problému hodí také pro ty, kteří budou mít elektronickou pokladnu poprvé. Právě pro ně totiž může spolupráce se Storyous znamenat zásadní posun v řízení podniku. S ohledem na specifické cílové skupiny se kromě media relations chce zaměřit i na práci s odbornou veřejností přímo v regionech.

„Storyous je řešení, vytvořené profesionály z gastrosegmentu, určené pro všechny typy malých, středních i velkých podniků. Nabídnout jim můžeme nejen komplexní řešení elektronické pokladny, skvělý zákaznický servis, ale také nástroje pro vzdálené řízení podniku nebo pokročilou správu a vyhodnocování provozních dat,“ uvádí Jiří Maier, šéf marketingu Storyous.

Storyous se chce také zapojit do debaty, týkající se EET.
„Všímáme si především příležitosti, kterou elektronická evidence tržeb provozovatelům přináší. Pokud zvolí vhodného poskytovatele pokladního systému, který jim umožní pracovat s provozními daty, velmi rychle se z ‘nutného EET zla’ může stát důležitý milník v úspěšném rozvoji vlastního podniku. To je stanovisko, které chceme nyní předávat dál jednotlivým provozovatelům,“ zakončuje Maier.

Storyous jako sociální síť odstartoval v roce 2012. Od roku 2014 dodává na český trh svůj pokladní systém. Mezi jeho klienty patří více než 1200 nejrůznějších podniků, především ze SMB segmentu.