Obchodní dům Kotva s novou kampaní věří konceptu slow shopping a inspiruje se světovými trendy

OD Kotva představil novou image kampaň pro nadcházející sezonu. Před letošními svátky sází na koncept slow-shoppingu, který nakupování představuje především jako zážitek. Inspiruje se světovými trendy a vychází vstříc požadavkům, které zákazníci kladou na městské obchodní domy. Úspěšně pokračuje v předchozí komunikační lince zastřešené claimem „Kotva – jiná než ji znáte“.

Těžištěm kampaně jsou nové vizuály pracující s kouzlem momentu při nákupech a odpočinku v obchodním domě Kotva. Snímky, za kterými stojí Olivie Dvořáková, vznikaly v zákoutích obchodního domu. Česká fotografka tak představuje nejen modely z kolekcí místních značek, ale i prostředí ikonické stavby jako takové.

„Nechala jsem v kompozicích zvýraznit typické architektonické prvky celé stavby, pilíře a střešní terasu,“ uvádí Dvořáková. „Kotva totiž není pouze o obchodech a značkách, radosti z nakupování a lidech, kteří ji navštěvují. Kotva je svébytný, nezaměnitelný svět sám pro sebe, kosmopolitní a přesto komorní a intimní. A takový jsem se jej snažila zachytit.“

Slow-shopping kampaň již druhou sezonu rozvíjí image linka „Jiná než ji znáte“, která představuje pokračující přeměnu obchodního domu Kotva. Ten v posledních letech prošel zásadní rekonstrukcí a nadále rozšiřuje portfolio svých obchodů a služeb. Mezi novinky posledních měsíců patří pokračující proměna čtvrtého podlaží, které po otevření wellness studia se solnou jeskyní a tanečního klubu naplňuje ucelený koncept relaxačně sportovní zóny.

Novou image linku podpoří mimo jiné strategicky umístěné outdoorové plochy, zejména billboardy, CLV a rolling boardy.

„Kampaň bude cílit především na nové nebo občasné zákazníky, kterým chceme dokázat, že se obchodní dům Kotva mění s každým měsícem,“ zmiňuje Jaroslav Petrů, generální ředitel OD Kotva. „Do jeho přeměny budeme i nadále investovat. Mezi naše nejbližší milníky patří otevření nové dětské zóny ve čtvrtém patře a představení celé řady dalších atraktivních módních značek.“

Kotva patří mezi tzv. druhou generaci českých obchodních domů. Otevřen byl v roce 1975 jako přední prémiový československý obchodní dům. Stavba na půdorysu propojených šestihranů vznikala podle návrhu Věry Machoninové a Vladimíra Machonina a bývá považována za jednu z nejvýznamnějších českých staveb první poloviny sedmdesátých let. Současným vlastníkem OD Kotva je společnost MARKLAND Kotva a.s.