“Že my zase zapomněli na vajíčka?” Košík nově umožní doplnit nákup jen pár hodin před příjezdem kurýra

Je to překvapivé, ale zhruba třetina lidí si po ukončení objednávky na online supermarketu Košík uvědomí, že jim chybí v nákupu některé z důležitých položek. A v každém čtvrtém případě jsou to dokonce právě ty, kvůli kterým se zákazník rozhodl nakoupit. A právě tento problém Košík nyní vyřešil: Chybějící položky bude možné do nákupu přidat i po uzavření objednávky. A to ještě několik hodin před příjezdem kurýra.

Přidat zapomenuté zboží k původní objednávce půjde jednoduše a rychle, a to hned dvakrát. Potraviny nebo potřeby pro domácnost stačí vložit do košíku (tentokrát nebude třeba hledět na jeho minimální hodnotu, stačí jediná položka) a pak ho jednoduše přiřadit k některému z nákupů, čekajících na doručení. Kurýr pak všechny položky přiveze spolu s hlavní objednávkou. A to bez jakéhokoli navýšení ceny za dopravu.

Stihnout doobjednat zboží půjde z logických důvodů pouze u nákupů, které ještě nevyrazily na cestu k zákazníkovi. Košíku se však podařilo tento čas snížit na úplné minimum, takže chybějící zboží je možné přidávat v určitých případech dokonce pouhé tři hodiny před doručením. U nákupů, které mají být doručeny zanedlouho, je garantováno alespoň 10 minut na doobjednání. V případě nákupů s doručením na druhý den nebo později půjde zpravidla doobjednat ještě několik hodin před příjezdem kurýra, a tím pak zákazník získává opravdu královský prostor na doplnění produktů, které mu v mezičase došly, nebo na ně prostě jen zapomněl. 

“Když jsme se ptali zákazníků, jaká funkce jim na Košíku v současnosti chybí, odpověď byla jasná: specializovaná sekce s položkami, které kupují nejčastěji, online reklamace a možnost doplnění dalších položek k uzavřenému nákupu. První dvě přání jsme už v minulých měsících splnili a teď plníme to třetí,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Košík přiznává, že se musí nejprve naučit, jakým způsobem budou zákazníci doobjednávky využívat. Proto na první týdny ponechá některá z omezení – doobjednávat bude možné zatím pouze na webu a u nákupů, které jsou placené u kurýra, ať už hotově nebo kartou, a každý zákazník bude moci vytvořit zatím dvě doobjednávky. V průběhu března pak rozšíří tuto možnost pro všechny typy plateb, a následně i přes mobilní aplikaci. 

“Plánujeme udělat z doobjednávek naprostý standard. A až se s nimi naučíme bezchybně pracovat, rád bych také prodloužil limit k doplnění objednávky na maximum. Ať už se nemusí stávat, že lidé kvůli chybějícímu zboží dělají dva nákupy krátce po sobě,” zmiňuje Tomáš Jeřábek. “Upřímně to dělám i kvůli sobě – spadám totiž do té skupiny lidí, kteří začnou nakupovat kvůli chybějící zubní pastě a nakonec je to jediná položka, kterou zapomenou.”

Jak již bylo řečeno, doobjednávky jsou pro Košík již třetí inovací v krátké době. Loni na podzim to byla sekce Můj Košík, která pro každého zákazníka postaví “supermarket na míru”, v prosinci pak spustil pohodlné online reklamace pro případ, že nákup nebyl z jakéhokoli důvodu dokonalý, a zároveň zjednodušil všem zákazníkům poskytování zpětné vazby.

Více na odkazu: https://www.kosik.cz/stranky/doobjednavky