Velikonoce na Košíku: 60 druhů farmářského masa Authentic, vzkříšený Koledník a sváteční menu od MamaChef

Významné rozšíření nabídky kvalitního českého farmářského masa a návrat oblíbeného piva, které se v Česku už skoro století nevaří. Tradiční tabule v podání foodbloggerky MamaChef, která umožní nákup surovin na jediný klik. Online supermarket Košík.cz se chystá na rekordní Velikonoce, které k internetovým nákupům potravin přivedou desítky tisíc nových zákazníků.

I letos Košík postavil velikonoční inspiraci na autorských receptech s možností přímého nákupu surovin potřebných k jejich přípravě na jediný klik. Receptů se letos zhostila foodbloggerka MamaChef, která připravila tradiční velikonoční kuře s bylinkovou nádivkou, brambůrky a jarní zeleninou a mrkvovou roládu. Hlavní chod využívá jednu z novinek v sortimentu Košíku – farmářské kuře řady Authentic.

Právě privátní řada Authentic se před Velikonoci dočkala zásadního rozšíření. Nově nabízí více než 60 řemeslně zpracovaných druhů masa od českých farmářů, kteří kvalitu stvrzují vlastní podobenkou a podpisem na obalu každého výrobku. Zákazníci mohou vybírat z různých druhů masa od krůty či kuřete po vepřové a hovězí maso. I tentokrát mají zákazníci jasný přehled, odkud výrobek pochází.

“K Velikonocům tradičně patří kvalitní maso. Zajistili jsme proto perfektní masné produkty z české produkce, které mají jasného garanta a vysokou kvalitu zpracování, která se odráží nejen na chuti výrobků, ale také úžasném zpracování,” pochvaluje si Jan Škrabánek, šéf marketingu Košík.cz. “Jen díky tomu můžeme v rámci řady Authentic nabídnout nejvyšší kvalitu jídla za férovou cenu.”

Košík přidal do nabídky Authentic celou řadu unikátních produktů. Výjimečná je například krůta z českého chovu, rukodělné rolády nebo uzeniny nakládané takzvanou suchou cestou na deset dnů do solicí směsi a následně pět hodin uzené na bukovém dřevu. Reinkarnací prošlo také 14,5stupňové pivo Koledník, se kterým se Košík snaží obnovit tradiční pivní styl Märzen. Ten se původně vařil jako úplně poslední várka piva v předjaří, než se jarní teploty vyšplhaly příliš vysoko.

„V loňském roce se nám podařilo takřka okamžitě prodat několikatisícovou várku a náš Koledník byl velice dobře přijat. Letos jsme jeho produkci výrazně zvýšili a zařazujeme ho do řady Authentic, která přináší ty nejlepší autorské a řemeslné produkty, které v Česku i ve světě vznikají,“ přibližuje Škrabánek.

Košík letos očekává rekordní Velikonoce. K již vysoké poptávce se přidají další desítky tisíc domácností, které budou zásoby na jarní svátky nakupovat online vůbec poprvé. Košík bude nákupy na plně obsluhovaném území doručovat po celé svátky bez omezení, ostatní závozy kamkoli do celé republice bude možné objednávat kdykoli kromě Velkého pátku.