Toshiba si na PR a marketing pro český a slovenský trh vybrala agenturu FYI Prague

Japonská technologická společnost Toshiba, pátý největší výrobce osobních počítačů na světě a jeden ze zásadních technologických inovátorů, si pro PR a marketingové služby v České republice a na Slovensku vybrala novou agenturu. Stala se jí agentura FYI Prague, s jejíž pomocí chce Toshiba posílit pozici značky a výrazněji se profilovat v segmentu notebooků, tabletů a televizorů pro B2C i B2B.

V rámci spolupráce zajistí FYI Prague kompletní servis v oblasti produktového PR pro B2B a B2C (notebooky, tablety), TV a v neposlední řadě korporátní PR. Zároveň se postará o realizaci dalších dílčích marketingových a produkčních aktivit. Smlouva byla podepsána k 1. červenci 2014 na dobu neurčitou.

„Toshiba vždy patřila k předním hráčům v oblasti IT. Příští rok například oslavíme 30 let od uvedení prvního notebooku na trh. Pozici leadera inovací si chceme i nadále udržet a na českém a slovenském trhu prohloubit její vnímání,“ uvádí Michal Houdek, Head of Public Relations Europe. „FYI Prague považujeme za partnera, který v sobě spojuje významné zkušenosti s PR na poli IT a zároveň nabízí plné nasazení s dostatečně osobním přístupem v rovině konzultací. V tomto ohledu tedy plně vyhovuje nárokům naší společnosti.“