Přední slevový portál Pepa.cz chce znovu rozhýbat slevový trh, pomůže mu FYI Prague.

  • Petr Sýkora: Slevový trh se nachází ve strategickém bodě své existence
  • cz posílí B2B i B2C komunikaci ve spolupráci s FYI Prague
  • Petr Sýkora: Chceme co nejvíce investovat do rozvoje slevového trhu

Slevový portál Pepa.cz, který patří mezi tři největší portály slevového trhu, upevňuje svoji pozici. Po rozšíření stávajícího týmu a přestěhování do nových prostor se bude více zasazovat o kultivaci celého slevového trhu, a to jak v rámci B2B, tak B2C. Partnerem pro komunikaci se mu stává agentura FYI Prague.

„Český slevový trh se nachází ve strategickém bodě své existence,“ uvádí Petr Sýkora, obchodní ředitel slevového portálu Pepa.cz. „A bude jen na jeho hráčích, jak s touto příležitostí naloží. Pepa.cz v ní vidí velkou šanci pro nastartování opětovného růstu celého segmentu a otevírání nových příležitostí směrem k ostatním subjektům v rámci e-commerce. I z toho důvodu vidíme spojení s FYI Prague a sdílení jejich know-how ze slevového trhu jako jeden z logických kroků.“

Spolu s posílením PR komunikace představitelé portálu počítají také s realizací dalších marketingových aktivit. Dlouhodobým cílem se pak stává navázání užší spolupráce s poskytovateli slev a podílení se s nimi na společných projektech.
„S ohledem na náš pokračující růst se v letošním roce se otevírá výrazný prostor pro další rozvoj,“ upřesňuje Sýkora. „Cestu však nevidíme v pouhém posílení vlastní mediální komunikace, naopak se chceme zasadit o co největší rozvoje celého trhu a hledání nových cest pro slevové portály.“

Pepa.cz vznikl v roce 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V letošním roce předpokládá obrat 300 milionů Kč a od zahájení provozu odbavil zhruba půl milionu zákazníků. Portál působí také na Slovensku pod brandem Jožko.sk.