Pepa.cz zdvojnásobil počet přístupů přes mobilní telefony

Dvojka na trhu slevových serverů, Pepa.cz, zdvojnásobil na svých stránkách návštěvnost přes mobilní telefony. Potvrzuje tak trend trhu, kdy zákazníci stále méně používají pro prohlížení webu počítače a naopak stále více k tomuto účelu využívají své mobilní telefony nebo tablety.

Pepa.cz srovnal svá data za prosinec 2014 s daty z prosince 2013 – prosinec je tradičně nejsilnějším měsícem slevových serverů v roce – a zjistil, že podíl návštěvnosti z mobilních telefonů a tabletů na jeho stránkách byl 12,85 % (z toho 7,58 % jen z mobilních telefonů a 5,27 % jen z tabletů), přičemž meziroční nárůst návštěvnosti je u mobilních telefonů více než 94% a u tabletů dokonce téměř 117%. Pokud bychom se pak podívali jen na nárůst nových uživatelů, jedná se u mobilních telefonů o téměř 98 % a u tabletů pak více než 155 %.

„Návštěvnost našich stránek z mobilních zařízení už není vůbec zanedbatelným číslem a proto se stále více věnujeme tomu, aby bylo pro naše zákazníky procházení Pepa.cz na těchto zařízeních co nejpohodlnější,“ říká Jana Bačová, marketing manager Pepa.cz.

Dalším zajímavým číslem je nárůst počtu transakcí (tedy reálně nakoupených dealů) a samotných tržeb. Na mobilních telefonech zaznamenal Pepa.cz téměř 126% nárůst transakcí a o 143% nárůst tržeb. Na tabletech je to potom 14% nárůst v transakcích a 13% nárůst v tržbách.

Podle Pepa.cz pak na stránkách přes mobilní zařízení stráví návštěvníci v průměru 2 minuty a na tržbách mají největší podíl Apple iPad, Apple iPhone, Samsung Galaxy S4 a Samsung Galaxy S5.