Novým komerčním ředitelem DoDo se stal Peter Menky. Logistickému startupu chce pomoci stát se jednorožcem

Praha, 12. října 2021: Logistický startup DoDo posiluje své obchodně-marketingové vedení. Na pozici Chief Commercial Officer nastupuje Peter Menky (35), který doposud zastával roli obchodního a marketingového ředitele pro střední a východní Evropu ve společnosti
Panasonic. V DoDo se chce Menky zaměřit na další posílení pozice značky v regionu a nastavení obchodní a marketingové strategie, která podpoří současný rychlý růst a expanzi společnosti na
nové zahraniční trhy. 
 
Peter Menky se v oblasti obchodu, marketingu a výkonného managementu pohybuje už 15 let a mázkušenosti z technologicky i spotřebitelsky zaměřených společností. V posledních 8 letech působilve společnosti Panasonic, kde se mu podařilo vybudovat kompletní e-commerce řešení pro CEEregion a přesunout řízení marketingové komunikace a produktového managementu z Varšavy doPrahy. Zkušenosti získal i v rámci vlastního podnikání a pracovního působení v USA. 
 
V DoDo bude mít Menky na starost kompletní obchodní strategii a řízení marketingovéhotýmu. „DoDo expanduje raketovým tempem a to je výzva, na kterou se velmi těším. Chci vytvořita úspěšně realizovat takovou obchodní a marketingovou strategii, při které bude možné firmuještě rychleji a přitom systematicky a organizovaně škálovat,“ komentuje Peter Menky. 
 
Během následujících let chce Menky firmě DoDo pomoci vybudovat si pozici startupového jednorožcea v horizontu pěti let se stát evropským lídrem v oblasti logistiky poslední míle. Tohochce Menky dosáhnout právě lepší strategickou organizací růstu, která, jak věří, povede k ještě vyšší motivaci týmu na postupném rozvoji pracovat. 
 
„Věřím, že díky unikátní technologii a motivovanému týmu máme skvěle našlápnuto a pokud budemedostatečně vytrvalí a udržíme si disciplínu, má DoDo potenciál se do pěti let stát evropskou jedničkou v last mile delivery,“ dodává Menky. 
 
Zatímco v roce 2019 se DoDo s tržbami ve výši 250 milionů korun poprvé dostalo do pozitivní ekonomické bilance, v roce 2020 už dosáhla půlmiliardového obratu a letos cílí rovnou na miliardu.
Vedle domácího trhu, kde DoDo zajišťuje logistiku pro nejvýznamnější e-commerce a retailové hráče jako Tesco, Košík či KFC, působí firma také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Bulharsku a chystá se i do dalších evropských zemí. Aktuálně má DoDo více než 1 800 kurýrů a vozový park firmy čítá 800 automobilů.