Monitora jako jediná nově rozpozná mluvené slovo i text na obrazovce v rámci TVR vysílání

Služba pro real-time monitoring médií a mediální analýzu Monitora.cz přichází s řadou nových funkcí, které posouvají možnosti práce s monitoringem, analýzou, měřením a reportingem v ČR o krok vpřed. Mezi hlavní novinky patři sledování a zachycení mluveného slova s upozorněním v reálném čase včetně rozpoznání a přepisu doplňujících titulků a textů na obrazovce, propojení s Google Analytics i přehlednější uživatelské portfolio. Monitora tak potvrzuje roli inovátora na poli mediálního monitoringu.

Nová služba TVR umí rozpoznat mluvené slovo ve vysílání a umožní přehrát si přímo v aplikaci reportáže a zmínky v TV nebo rozhlase. Upozornění o zmínce navíc obdrží klient obratem do pěti minut od vysílání spolu s nahrávkou relevantní části a automatickým přepisem mluveného slova.

Jako jediná služba v ČR zvládne Monitora rozpoznávat i text běžící na obrazovce televizního vysílání, který běžný monitoring nezachytí. „Věříme, že tuto novou funkci naši zákazníci uvítají. Mnohdy ve vysílání například nezazní jméno osoby, která se vyjadřuje, a takováto zmínka pak běžným monitorovacím systémům uniká,“ doplňuje CEO společnosti Tomáš Berger. „Naše funkce zvládá analyzovat i běžící popisky, titulky a jakýkoliv další text ve vysílání.“

V nově přidané sekci TVR patří v rámci českých médií programy ČT, Nova, Prima, TV Barrandov a stanice ČRo, Frekvence 1, Impuls, Radio City a další. Služba ale pokrývá i hlavní slovenská vysílací média.

Druhou novinkou v aplikaci je možnost propojení účtu s Google Analytics. Pouze Monitora tak umožňuje spojit mediální a online marketingová data a získat díky tomu podrobnější analýzu chování uživatelů včetně výstupů v podobě tabulek a grafů s možností filtrace.

Další vylepšení z pohledu práce s daty přináší nová sekce Portfolio zobrazující články roztříděné podle témat, která je možné dále seskupovat dle potřeby (klient, oblast zájmu, sekce trhu apod.). Roztřídění do skupin přináší ucelenější pohled na medializaci konkrétních témat. Novinkou v oblasti uživatelského rozhraní je pak Roadmapa, která obsahuje aktuality z aplikace, plánovaná vylepšení i připravované změny.

Monitora svým zákazníkům nabízí pokročilé nástroje real-time monitoringu včetně komplexní analýzy výstupů, e-mailové reporty, přehledné statistiky i monitoring sociálních sítí. Služeb Monitora Media využívá řada významných společností, mezi něž patří Transparency International, CzechInvest, Sazka, Siemens, Ministerstvo dopravy ČR i mnoho dalších firem, které chtějí efektivně komunikovat a vnímat informace v širším kontextu.