Mind2FLO má nového šéfa pro Customer Experience. Michal Baranec bude firmám pomáhat využívat digitalizaci při rozvoji zákaznické zkušenosti

Akvizice nových zákazníků, personalizace služeb i maximální využití dostupných dat ke zlepšení vnímání jednotlivých brandů. Novým šéfem Customer Experience týmu v mediálně-technologické skupině Mind2FLO se stává Michal Baranec (35), který přináší dlouholeté zkušenosti se zákaznickými službami a konzultacemi v oblasti Salesforce. Mind2FLO tak pokračuje v naplňování svého cíle poskytnout zákazníkům komplexní služby v oblasti médií a technologií.

Skupina Mind2FLO formuje další důležitou expertízu, tentokrát specializovanou na zákaznickou zkušenost v digitálním prostředí: „Zákaznická zkušenost by pro firmy měla být na prvním místě seznamu priorit. Je to klíč k akvizici nových zákazníků a budování loajality těch stávajících, proto pro nás bylo zásadní najít někoho, kdo má za sebou mnohaleté mezinárodní zkušenosti s touto disciplínou,” říká k nástupu Barance CEO a zakladatel skupiny Jan Galgonek, který se nyní naplno věnuje sestavení Customer Experience týmu a s tím spojeným náborem nových posil. Ten podpoří i chystaná integrace 30členného týmu se zahraniční působností.

Michal Baranec může ve své nové pozici čerpat z mnohaletých zkušeností s customer experience včetně šesti let konzultací v oblasti Salesforce jako vedoucí CRM a tříletého vedení globálního týmu pro dodávky Salesforce z USA, ČR, Spojeného království, Portugalska, Indie a Austrálie. „Díky ambicím, jednotlivcům a týmům, které tvoří Mind2FLO, považuji toto uskupení za vznikajícího ‚jednorožce‘ na současném trhu poradenských agentur v srdci regionu. Zároveň jsem rád za příležitost zúročit své zkušenosti v oblasti platforem CX a pomáhat budovat něco jedinečného,“ dodává Baranec.

Customer Experience tým bude úzce spolupracovat s nedávno představeným BX studiem, eCommerce týmem a datovým týmem. Díky tomu bude moci svým zákazníkům poskytnout jako jeden dodavatel komplexní služby postavené na synergii know-how jednotlivých týmů. „Pro řadu firem je největší bariéra nepropojenost jejich systémů, které pracují s informacemi o zákaznících. To má za následek nedostatečnou práci s daty a nemožnost cílit na zákazníka personalizovaně, s relevantním obsahem a v pravý čas. Výsledkem je pošramocená zkušenost na straně zákazníka. S tím chceme našim klientům pomoci,” doplňuje Michal Baranec.

Na český trh vstoupila skupina Mind2FLO letos v únoru – o její vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2FLO tvoří dvě majetkově oddělené divize – mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital.