Košík.cz na jihu Čech začíná doručovat v den objednání. Pokryje další města a sází na nabídku čerstvých ryb, přivezených už od 48 hodin po výlovu

Tisková zpráva, Praha, 10. června 2021

Nakupování potravin online už dávno není výsadou velkých měst. Potvrzují to zkušenosti online supermarketu Košík.cz na jihu Čech. Za poslední měsíce tu násobně vyrostl a rozšiřuje svoje pokrytí i služby. Oblast se rozšíří o desítky tisíc nových domácností, kterým nově začne zavážet nákupy v den objednání. Trhákem se mají stát například čerstvé ryby z Makra. 

Jihočeská oblast, do které Košík zaváží zhruba tři čtvrtě roku, se výrazně zvětšila. K Českým Budějovicím, Hluboké a Rudolfově – tedy území o asi stovce tisíc obyvatel – přibyla nově oblast kolem dálnice D3, zahrnující Veselí nad Lužnicí nebo Soběslav. Na severu se pak propojí s již obsluhovaným Táborem, Sezimovým Ústím a Planou nad Lužnicí, což zvýší pokrytí o další desítky tisíc nových domácností.

Pro stávající i nové domácnosti Košík výrazně vylepšil služby a přiblížil je metropolitnímu standardu. Nově začal dopolední nákupy zavážet v den nákupu, a to už od dvou hodin od objednání. Jihočeši se také mohou přihlásit do dětského klubu Benjamínek nebo programu Plná péče pro seniory a hendikepované. Přibyla možnost platby pomocí odložené platby MALL Pay nebo stravenkových karet. Zároveň je možné využívat funkci “Více za méně”, která při nákupu většího množství zlevňuje kusovou cenu zboží.

Počet trvanlivých i čerstvých položek, které lze objednávat, se zdvojnásobil na 14 000 – tedy na stejně širokou nabídku, jako je v hypermarketech. Trhákem se stávají čerstvé potraviny. Například exotické ryby díky spolupráci s Makrem dokáže Košík přivést už od 48 hodin od výlovu. Zároveň se výrazným způsobem rozšířila sezonní nabídka mas pro grilovací sezonu.

“Data z posledních měsíců jasně ukazují, že v celé řadě jihočeských domácností se nákup potravin online stal naprostým standardem. A dokonce stoupl počet těch, které mají vyloženě metropolitní návyky. Posílili jsme proto rozvoz nejen v Českých Budějovicích, ale i okolních obcích, kde zájem za poslední půlrok raketově rostl,” uvádí Jan Škrabánek, šéf marketingu Košík.cz.

Českobudějovicko je i nadále zaváženo bez vlastního skladu v lokalitě – tedy pomocí logistického modelu, který se opírá o lokální obchodníky a který je v budoucnu možné využít v mnoha dalších regionech po celé republice.