Inveo představuje Mamarket

Zboží od lokálních malých výrobců přehledně na jednom místě a s jednoduchým způsobem nákupu. To nabízí platforma Mamarket, fungující pod křídly e-commerce akcelerátoru Inveo. Hlavním cílem této nové nákupní galerie je usnadnit zákazníkům hledání a nákup kvalitních a originálních produktů pro děti od drobných českých výrobců.

 

Mamarket se specializuje výhradně na produkty pro děti. Široký sortiment zahrnuje hračky, oblečení, knihy i kojenecké potřeby, vše od prověřených a pečlivě vybraných českých značek. Po dvou měsících fungování platforma sdružuje již několik desítek malých výrobců a tento počet stále roste. „Naším cílem je nabídnout alternativu zákazníkům, kteří mají zájem nakupovat dětské zboží jinak – s ohledem na udržitelnost, kvalitu, originalitu i příběh značky. Zákazníci ocení také jednoduchou platbu na jeden účet, která jim oproti jiným prodejním místům nakupování výrazně ulehčí,“ dodává Jana Hejnicová, zakladatelka Mamarket.cz.

Zákazník hledající produkty od lokálních tvůrců měl dosud omezené možnosti. Portály nabízející rukodělné výrobky často trpí nepřehlednou nabídkou a provozovatel nezaručuje určitou úroveň kvality nabízeného zboží. Zbývá tak sledování profilů prodejců na sociálních sítích či vyrážení na řemeslné trhy, které jsou však doménou spíše větších měst. Mamarket vše zjednodušuje a slučuje prodejce na jednom místě, to vše s důrazem na kvalitu, ekologii i etiku. „Každou značku pečlivě prověřujeme, než ji nabídneme našim zákazníkům. Chtěli bychom kolem Mamarketu vytvořit fungující komunitu malých výrobců, kterým jsme schopni nabídnout výhodné prodejní podmínky, školení i pomoc například v oblasti marketingu,“ doplňuje Hejnicová.

V nabídce Mamarketu se objevují značky jako Utukutu – vítěz soutěže živnostník roku 2017, Pikle, Repello, Duomamas či nakladatelství Pop-Pap. Zároveň se v nabídce objeví nové značky, které chce Mamarket podpořit na jejich cestě za zákazníkem. Samotný projekt Mamarket vyhrál 2. místo ve středočeském kole soutěže pro začínající podnikatele T-Mobile Rozjezdy a umístil se na 4. místě v celostátním hlasování. V letošním roce plánuje kromě rozšíření nabídky o produkty dalších českých drobných výrobců také zapojení tvůrců ze Slovenska.