Informační SMS poslouží hoteliérům a lyžařským střediskům

NeoGate, největší komunikační brána v ČR a jednička v SMS marketingu a komunikaci provozovaná společností Neogenia, proniká do nového segmentu trhu. Tento systém, využívaný především pro rozesílku marketingových a informačních zpráv, začíná prostřednictvím bezpečnostních SMS pomáhat také s kontrolou rekreantů nebo výletníků na českých horách.

Informační SMS mají celou řadu výhod. K jejich rozesílání prostřednictvím SMS brán není třeba instalace vlastní technologie ani platit paušální poplatky. Zprávy jsou ve většině případů hrazeny prostřednictvím přednabitého kreditu. Jednotlivé brány navíc nabízí pokročilou práci s kontakty a vyhodnocování komunikace a lze je pomocí API zaintegrovat do informačních systémů provozovatelů.

To potvrdil také Ondřej Švrček ze společnosti Neogenia, která provozuje největší českou komunikační bránu neoGate, umožňující jak rozesílání SMS zpráv, tak uskutečňování automatických hlasových hovorů. „V současné době máme z tohoto segmentu několik desítek klientů, jejich počet ovšem letos výrazně narostl. Informační SMS představují totiž nejjednodušší způsob, jak dostat mezi návštěvníky lyžařských středisek rychlou zprávu – například o blížícím se nebezpečí. Provozovatelé to navíc využívají jako svoji konkurenční výhodu. Zaslat SMS lze přitom nejen těm, kteří sdělili své telefonní číslo, ale také všem, kteří se nacházejí v určité oblasti – tedy například na sjezdovce,“ uvedl Ondřej Švrček, obchodní ředitel společnosti Neogenia.

Systém neoGate lze také jednoduše ovládat skrze webové rozhraní. Rychlost rozesílky je několik desítek SMS zpráv za sekundu, kontakty je tedy možné oslovit takřka okamžitě. Systém zároveň eviduje odpovědi na odeslané zprávy – oslovené číslo tedy může na zaslanou SMS reagovat, jako by byla odeslána z běžného čísla.

NeoGate je největší komunikační bránou v České republice. Při SMS rozesílce odbaví zhruba dvanáct procent celkového provozu marketingových, notifikačních a informačních SMS zpráv. Vedle hlavního města Prahy patří mezi její klienty například Plzeňské městské dopravní podniky nebo Krajský soud v Praze. Kromě SMS brány nabízí také lokalizační SMS a systém Voice pro rozesílání hromadných hlasových interaktivních zpráv.