Coca-Cola merchandise před Vánoci exkluzivně online na Košíku

Coca-Cola a e-shop s potravinami Košík.cz spojili před Vánoci své síly. V rámci předvánoční kampaně nabízí Košík zákazníkům ikonický merchandise v podobě licencovaných plyšových ledních medvědů. Ty jsou již desítky let maskotem rodinných kampaní společnosti Coca-Cola. Letos je to však poprvé, co značka spojila pro online distribuci plyšových medvědů s jediným partnerem.

Košík.cz před Vánoci a o svátcích svátků v rámci prodeje multipacků limonád rozdá tisíce plyšáků. Kampaň podpoří newslettery, online bannery a komunikace na sociálních sítích. V outdooru se upoutávky objeví také ve vozech pražského metra.

„Jsme rádi, že naše spolupráce s Košík.cz funguje tak dobře. Společná Vánoční kampaň je pro nás završením úspěšného roku. Spojení dárků s brandem Coca-Cola funguje již mnoho let a nás těší, že právě na Košíku jsme se o tom opět přesvědčili. S ohledem na pozitivní reakce spotřebitelů věříme, že se jim jeden z tradičních symbolů Coca-Cola Vánoc líbí,“ uvedla Martina Milisdörferová, digital marketing specialist.

Košík.cz předpokládá, že o letošních vánočních svátcích bude mít třikrát víc zákazníků než loni, zhruba o tolik víc domácností totiž chce letos pořídit všechny vánoční nákupy na webu. Připravil pro ně kompletní vánoční sortiment včetně celých chlazených kaprů, od pátku navíc bude v Praze a středních Čechách vozit nákupy až do půlnoci.

Z více než 15 000 položek a skoro tisícovky vánočních potravin včetně těch z výběrových marketů Delmart a Wine Food mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.