Black Friday zahajuje vánoční špičku na Mall.cz, slevy půjdou až k 75 %

Mall.cz v neděli 19. listopadu spustil jednu ze svých nejúspěšnějších kampaní, Black Friday. Ta tradičně poběží celý týden, během kterého budou mít zákazníci možnost vybírat z tisíců produktů v akčních slevách až do výše 75 %.

Po loňském úspěchu, kdy Mall Group za celou skupinu v rámci kampaně zaznamenal obrat téměř 1 miliardu Kč, v letošním roce odhaduje růst tržeb o dalších 50 %. Díky slevám ušetří zákazníci ve všech zemích, kde Mall Group působí, v celkovém součtu zhruba 500 milionů korun, přičemž předpokládaný odhad prodaných položek je 1,2 milionu kusů.

Nejúspěšnější loňskou kategorií z hlediska prodaných kusů byly hračky s podílem 19 % a drobná elektronika s 13,5 %, výrazně také posílila kategorie zdraví a krása. Největší tržby pak Mall.cz zaznamenal v segmentu velkých a malých bílých spotřebičů s celkovým podílem bezmála 43 %. Významnými kategoriemi z hlediska tržeb byly rovněž mobilní telefony, PC a příslušenství a video technika.

„Black Friday již napevno zakotvil v českém marketingovém kalendáři a my bereme tuto kampaň z hlediska přípravy velmi vážně. Rozhodně ji nepovažujeme za ekvivalent posezonních lednových výprodejů. V případě Black Friday se jedná o dlouhodobou přípravu kvalitní časově omezené nabídky za mimořádných cenových podmínek, protože tak tomu vždy bylo i na trhu, kde tato tradice vznikla, tedy v USA. Pojetí této kampaně se v České republice ovšem obecně trochu změnilo, a tak se díky našim tuzemským konkurentům z černého pátku stal v mnoha případech spíše černý půlměsíc,“ uvádí Jitka Dvořáková, obchodní ředitelka Mall.cz

Kampaň Black Friday na Mall.cz poběží osm dní a bude zahrnovat slevy na tisíce produktů vč. 170 speciálních nabídek. Od neděle do čtvrtka bude v akční nabídce vždy 16 produktů – z každé kategorie jeden. V „černý“ pátek se pak zákazníkům odkryje největší nabídka slev s 80 produkty, která zahrne pět produktů z každé kategorie a ze které budou moci zákazníci vybírat až do neděle. Po celou dobu kampaně bude u každého druhu zboží indikátor, kolik kusů do konce prodeje zbývá. Každý den bude nad rámec aktuální nabídky zveřejněna i upoutávka na akční zboží pro den následující, nicméně koupit je bude možné až v den, pro který je sleva určena.