T-Mobile spouští Summer of Joy, nabídne lístky na festivaly včetně Colours of Ostrava

T-Mobile si na letošní léto připravil lokální verzi celoevropské kampaně Summer of Joy, Youth & Freedom zaměřené na propojování mladých lidí napříč Evropou. Startuje 1. června a zahrne řadu hudebních eventů, festivalů i menších akcí na mezinárodní i lokální úrovni. V České republice proběhne pop-up event 29. června na pražské Letné a přinese mimo jiné i možnost soutěžit o lístky na festival Colours of Ostrava. Další soutěže pak čekají na speciální microsite projektu a přímo v aplikaci Můj T-Mobile. 

Summet of Joy, Youth and Freedom

Než naskočíš do dospělosti, užívej si svoji young era.“ To je hlavní motiv této kampaně cílené především na zástupce generace Z. Pro ně si T-Mobile připravil sérii hudebních zážitků, které se budou v létě odehrávat po celé Evropě včetně České republiky. Každý, kdo se přihlásí na stránkách projektu, pak může vyhrát lístky na festivaly v zemích, kde Deutsche Telekom působí. Každých 14 dní proběhne losování o několik set vstupenek na nejlepší evropské hudební festivaly, včetně právě Colours of Ostrava. Soutěže proběhnou i na sociálních sítích. 

Hlavní akcí v rámci České republiky se stane bezplatný pop-up event na pražské Letné, který se koná 29. 6. od 16:00 do 22:00 a kde nebudou chybět ani foodtracky, bary, občerstvení i chill zóna. Line Up pak představí TSHA, New Magic Media, Yoga Kolektiv a SJ Yellow. 

„Dnešní doba je turbulentní a plná nejistot, a to silně dopadá i na generaci Z, která je nucena rychleji dospět. Proto přicházíme s projektem Summer of Joy a chceme, aby si mladí lidé bezstarostně užili léto naplno na našich pop-up eventech v rytmu Electronic Beats a festivalech po celé Evropě,“ dodává Zdeňka Eliášová, manažerka projektu Summer of Joy za T-Mobile

Kampaň začíná 1. 6. 2023 a v Česku bude probíhat do 11. 8., na mezinárodní úrovni pak do 31. 8. Zahájí ji film zpracovaný ve formě hudebního klipu od oceňovaného dua BRTHR, jež spolupracovalo s umělci jako THE WEEKND, PinkPantheress a CHARLI XCX. Film, v němž vystupuje Jayda G, přetváří klasický příběh „Peter Pan“ pro mladou generaci. 

Summer of Joy je nejnovější součástí několikaletého programu společnosti Deutsche Telekom, který se zaměřuje na podporu mladé generace. Kampaň spolupracuje s tvůrci z generace Z na tvorbě originálních, autentických prostředků pro sociální platformy jako TikTok, Instagram a Snapchat. Do lokálních verzí se zapojí prostřednictvím svých sociálních sítí také influenceři.

Kredity kampaně:

Creative Agency: Saatchi & Saatchi London.

Event Production: Telekom Electronic Beats & 2Bild (Germany).

Lead Media Agency: emetriq (Germany)

Additional Media Agencies: Mindshare (Germany)

Social Media Content, Influencer Agency: GroupM (EU) & Ozmoze (Germany)

International PR: Proud Robinson + Partners 

Summer of Joy | Telekom Electronic Beats