Pozici HR ředitelky ve fulfillmentové společnosti Skladon, poskytující obchodníkům kompletní outsourcing logistiky, nově obsadila Zuzana Wojewodová (47). Do firmy přichází s více než dvaceti lety zkušeností v oblasti řízení lidských zdrojů, které nasbírala v čele HR oddělení mezinárodní logistické společnosti DHL či zdravotnické firmy AGEL. Ve Skladonu bude mít Wojewodová na starost primárně nastavení funkčních personálních procesů od výběru zaměstnanců, přes jejich integraci do týmu až po následný rozvoj v rámci celé firmy.
Wojewodová v minulosti zastávala vedoucí HR pozici také v ostravské společnosti Vítkovice Steel, kde se čtyři roky věnovala nejen náboru a onboardingu nových zaměstnanců, ale i poradenství a podpoře manažerských týmů s cílem kvalitněji předpovídat budoucí potřeby firmy, a tedy adekvátně plánovat personální kapacity. Více než 13 let působila Wojewodová ve společnosti DHL, kde měla kromě jiného na starost vytvoření specializovaného HR týmu, implementaci softwaru SAP napříč firmou či realizaci a následné vyhodnocování zaměstnaneckých průzkumů. Za dobu jejího působení se tak firmě podařilo snížit celkovou míru fluktuace zaměstnanců o 10 procent.
Do Skladonu přichází Wojewodová s cílem prvotně zanalyzovat potřeby jednotlivých týmů a následně nastavit systém funkčních nástrojů napomáhající rozvoji zaměstnanců i celé společnosti. Nová HR ředitelka má vzhledem k předešlému působení v oblasti logistiky, IT či obchodu letité zkušenosti s nastavováním personálních procesů s ohledem na charakteristické potřeby rostoucí logistické společnosti. Ve Skladonu chce proto tyto znalosti využít nejen k dalšímu zkvalitnění pracovního prostředí pro stávající i potenciální zaměstnance, ale rovněž k personální stabilizaci celé firmy.
„Každá společnost je v přístupu ke svým týmům něčím specifická, u Skladonu je to jednoznačně vztah založený na vzájemném partnerství a důvěře bez nutnosti nepřetržité kontroly. Právě to je proto něco, na čem chci do budoucna dále stavět. Skladon v posledních letech rychle roste, čemuž je potřeba přizpůsobit i veškeré personální procesy a zároveň ve firmě implementovat nástroje, které odpovídají na aktuální potřeby zaměstnanců. Ať už jde o firemní benefity, kvalitní zázemí nebo dostatečný důraz na další vzdělávání – to vše jsou důležité dílky skládačky, které teprve dohromady tvoří funkční celek,“ říká ke své nové pozici Zuzana Wojewodová, personální ředitelka společnosti Skladon.
Jednou z priorit nové HR ředitelky bude také efektivní řízení výkonnosti, tedy vytváření a udržování pracovního prostředí, které umožňuje zaměstnancům naplno využít svůj potenciál a zároveň tak přispět k naplnění cílů, které si Skladon pro následující roky vytyčil. Společnost totiž momentálně pracuje na výběru vhodného trhu pro svou první zahraniční expanzi, jejímž cílem je vybudovat síť fulfillmentových center napříč Evropou a obsloužit tak evropské země v rámci služby next-day delivery, tedy doručení do druhého dne.