Koupelny Syrový mají za sebou úspěšný rok ve znamení růstu. Společnost dosáhla na obrat 60 milionů a otevírá první prémiovou pobočku v Praze

Praha 1. února 2024: Rodinná firma Koupelny Syrový nadále pokračuje v růstu a úspěšně zakončila uplynulý rok s obratem ve výši 60 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 10 %. V roce 2023 společnost otevřela nové koupelnové studio v Hradci Králové a pokračovala v přípravách další expanze. Koupelny Syrový, které staví na zákaznickém zážitku z nákupu a řešení na míru, letos cílí na obrat 100 milionů a připravují otevření první prémiové pobočky v Praze.

Český koupelnový trh v posledních letech prošel zásadními změnami, které zapříčinila jak pandemie, tak válka na Ukrajině. Výrazně se propadl mimo jiné i objem nové výstavby, který přímo ovlivňuje poptávku po koupelnových řešeních. Společnost Koupelny Syrový si přesto udržela svou stabilní pozici a navzdory náročné situaci na trhu v loňském roce dosáhla na zisk přesahující 5 milionů korun. Opírat se přitom mohla především o silnou zákaznickou základnu v podobě vyšší střední třídy. Průměrná cena realizované koupelny se tak pohybovala okolo 400 tisíc korun.

„Navzdory náročnější situaci na trhu nadále přetrvává velký zájem o kompletní řešení na klíč, což úzce souvisí i s nedostatkem kvalitních řemeslníků. My se od začátku profilujeme jako celoživotní partner zákazníků v oblasti realizace i fungování koupelen, a jsme tak schopni vyhovět i stále náročnějším požadavkům klientů, kteří se k nám pak rádi vracejí,“ dodává Matouš Syrový, CEO Koupelny Syrový

Koupelny Syrový jsou rodinnou firmou, která se v oboru koupelen pohybuje už 30 let a jejíž důraz na řemeslnou kvalitu převzal i nynější CEO Matouš Syrový. Svým prozákaznickým přístupem se odlišuje od velkých hráčů na koupelnovém trhu, vůči jehož rigiditě se zároveň chce vymezit. Právě důraz na pozitivní zákaznickou zkušenost a nadstandardní kvalitu zajistil firmě růst i v době pocovidové. Zákaznickou spokojenost potvrzuje i vysoké hodnocení jednotlivých poboček společnosti, které firma momentálně provozuje v Pardubicích, Kolíně a Hradci Králové. Koupelny Syrový staví na customer centricity přístupu a aktivně pracují se zpětnou vazbou zákazníků – od prvního kontaktu přes výběr a realizaci až po hodnocení rok od dodání koupelny. 

Veškerý růst společnosti, která vloni dosáhla na 60milioný obrat, staví na maloobchodních klientech, případně originálních realizacích na klíč. Koupelny Syrový nabízejí vlastní koncepty a designy koupelen ve spolupráci s prověřenými dodavateli a klíčovými partnery. Důraz kladou na butikový přístup, kdy je celý proces výběru a realizace pro zákazníka prémiovým zážitkem. Společnost se zároveň orientuje na strategická spojení s firmami, které sdílejí podobné hodnoty, s důrazem na individuální přístup k zákazníkovi a péčí, které nekončí samotným prodejem nové koupelny zákazníkovi. V loňském roce tak navázala spolupráci například s architekty ze studia Tempus Design nebo influencery jako Úklid pro klid.

„Investice nejen do kvality materiálů, ale také strategických partnerství jsou jedním z důležitých faktorů našeho růstu. Výsledkem úspěšné realizace musí být vždy spokojený zákazník, proto je pro nás zcela zásadní mít nastaveny stabilní a pevné dodavatelské vztahy. Díky tomu, že navazujeme spolupráci s firmami, které sdílí naše hodnoty a přístup, máme například jistotu dodavatele na dalších minimálně sto realizací na klíč pro další rok,“ uvádí k výsledkům CEO společnosti Matouš Syrový.

V letošním roce se chtějí Koupelny Syrový zaměřit na plánovanou expanzi. Po otevření nového studia v Hradci Králové nyní plánují oslovit zákazníky i v dalších regionech, konkrétně v hlavním městě. V Praze tak vznikne první prémiový butik, který bude stavět na netradičním a originálním zážitku při výběru koupelny a nabídne vysokou úroveň služeb a zákaznické péče.

„Rozhodli jsme se investovat do dalšího rozšíření, a to nejen pro přístupnost našich produktů v nových regionech, ale také k uspokojení stále rostoucí poptávky po našich službách. Otevření pobočky v Praze nám umožní lépe sloužit našim zákazníkům v hlavním městě, a ještě více se přiblížit našemu cíli stát se z prodejny butikem. Chceme být nejen lídrem na trhu, ale i tvůrci trendů v oboru,“ dodává k plánům dalšího rozšíření Syrový.