Knihobot posiluje marketing. Novou Head of Performance Marketing se stává Ksenia Gamazova

Marketingový tým Knihobotu se rozšiřuje. Na pozici Head of Performance Marketing nastupuje Ksenia Gamazova, která si přináší více než 10 let zkušeností v této oblasti. Vybudovala marketing v NutrionPro, kde se zároveň podílela na uvedení této značky nejen na český, ale také polský a německý trh. Díky působení v AAA Auto má bohaté zkušenosti i s datovou analýzou. V Knihobotu bude mít na starost výkonnostní marketing napříč trhy, na kterých značka působí.

Ksenia Gamazova přichází z NutrionPro, kde stála u zrody firmy a kde posledních šest let vedla marketing. Startupu se za tu dobu podařilo vybudovat úspěšnou značku, která se stala největší službou krabičkové diety v Praze, dosáhnout růstu tržeb o 100–200 % tři roky po sobě, prosadit se napříč republikou a pustit se i do zahraničních trhů. Gamazova měla na starost kompletní marketingovou strategii – od budování brandu přes výkonnostní kampaně až po expanzi na nové trhy.

Svoji cestu v marketingu začala Gamazova ve společnosti AAA Auto, kde působila téměř 13 let a věnovala se především webové analytice a SEO.

V AAA Auto jsem získala pevný základ v oblasti marketingové analytiky, dat, trackingu a SEO. Právě odtud si nesu klíčové technické znalosti, které dnes uplatňuji při řízení výkonnostních kampaní,“ přibližuje své začátky v marketingu Ksenia Gamazova.

Aby výkon marketingu podpořil výkon firmy

V Knihobotu bude Gamazova zodpovědná za vedení digitálního týmu a řízení všech výkonnostních kanálů. Jejím cílem je vybudovat výkonný růstový engine – strukturovaný systém pro rychlé testování hypotéz, datovou optimalizaci a škálování kampaní.

Jsem rád, že je náš marketingový tým konečně kompletní. V posledním půl roce jsem viděl opravdu mnoho velmi zkušených seniorních kandidátů, ale protože performance marketingu do hloubky rozumím a považuji ho za stěžejní pro další růst, bylo těžké si mě získat. To se Ksenii povedlo tak, že jsem ji musel dokonce nějaký čas přemlouvat já, “ komentuje Dominik Gazdoš, zakladatel a CEO Knihobotu, „Myslím, že Ksenie skvěle zapadne do zbytku týmu, a již nyní oceňuji její ownership a extrémní motivaci.

Novou spolupráci si chválí i Ksenia Gamazova: „Knihobot mě oslovil svou ambicí a také tím, jak lidský a motivovaný tým tu je. Věřím, že právě v takovém prostředí – s jasnou vizí, silným produktem a rychlým tempem – se dá vytvořit něco opravdu velkého. Mým cílem je posunout digitální růst na další úroveň a pomoci firmě v mezinárodní expanzi.“