Marketingový tým Knihobotu se rozšiřuje. Na pozici Head of Performance Marketing nastupuje Ksenia Gamazova, která si přináší více než 10 let zkušeností v této oblasti. Vybudovala marketing v NutrionPro, kde se zároveň podílela na uvedení této značky nejen na český, ale také polský a německý trh. Díky působení v AAA Auto má bohaté zkušenosti i s datovou analýzou. V Knihobotu bude mít na starost výkonnostní marketing napříč trhy, na kterých značka působí.
Ksenia Gamazova přichází z NutrionPro, kde stála u zrody firmy a kde posledních šest let vedla marketing. Startupu se za tu dobu podařilo vybudovat úspěšnou značku, která se stala největší službou krabičkové diety v Praze, dosáhnout růstu tržeb o 100–200 % tři roky po sobě, prosadit se napříč republikou a pustit se i do zahraničních trhů. Gamazova měla na starost kompletní marketingovou strategii – od budování brandu přes výkonnostní kampaně až po expanzi na nové trhy.
Svoji cestu v marketingu začala Gamazova ve společnosti AAA Auto, kde působila téměř 13 let a věnovala se především webové analytice a SEO.
„V AAA Auto jsem získala pevný základ v oblasti marketingové analytiky, dat, trackingu a SEO. Právě odtud si nesu klíčové technické znalosti, které dnes uplatňuji při řízení výkonnostních kampaní,“ přibližuje své začátky v marketingu Ksenia Gamazova.
Aby výkon marketingu podpořil výkon firmy
V Knihobotu bude Gamazova zodpovědná za vedení digitálního týmu a řízení všech výkonnostních kanálů. Jejím cílem je vybudovat výkonný růstový engine – strukturovaný systém pro rychlé testování hypotéz, datovou optimalizaci a škálování kampaní.
„Jsem rád, že je náš marketingový tým konečně kompletní. V posledním půl roce jsem viděl opravdu mnoho velmi zkušených seniorních kandidátů, ale protože performance marketingu do hloubky rozumím a považuji ho za stěžejní pro další růst, bylo těžké si mě získat. To se Ksenii povedlo tak, že jsem ji musel dokonce nějaký čas přemlouvat já, “ komentuje Dominik Gazdoš, zakladatel a CEO Knihobotu, „Myslím, že Ksenie skvěle zapadne do zbytku týmu, a již nyní oceňuji její ownership a extrémní motivaci.”
Novou spolupráci si chválí i Ksenia Gamazova: „Knihobot mě oslovil svou ambicí a také tím, jak lidský a motivovaný tým tu je. Věřím, že právě v takovém prostředí – s jasnou vizí, silným produktem a rychlým tempem – se dá vytvořit něco opravdu velkého. Mým cílem je posunout digitální růst na další úroveň a pomoci firmě v mezinárodní expanzi.“