Tržiště MALL rekordně roste a hlásí stále větší počet nových partnerských e-shopů. Za jediný den jich nyní přibývá více než desítka, přičemž zájem o prodej na tržišti mají prodejci všech velikostí a kategorií. Partnerům se navíc díky partnerskému programu daří rychle růst i expandovat. Za hranice míří více než čtvrtina obchodníků a partnerské e-shopy již generují více než 40 % objednávek na MALL.CZ. S pomocí 2 600 partnerských e-shopů již MALL nabízí více než 2,6 milionu položek a pro zákazníky má široký sortiment i v kategoriích, v nichž dosud sám nepůsobil.
E-commerce i v roce 2021 dále rapidně roste a obchodníci si uvědomují důležitost diverzifikace svých prodejních kanálů. Vstup na internetové tržiště proto volí tradiční kamenní obchodníci i zaběhlé e-shopy, které hledají nové zákazníky a chtějí své zboží nabídnout milionům nakupujících na MALLu. Tržiště tak zaznamenává svůj historicky nejrychlejší růst.
Rekordní předvánoční nabídka
Marketplace MALLu nyní za jediný den zapojí více než 10 nových partnerských e-shopů. Měsíčně tedy na tržiště v současnosti přibývá kolem tří stovek nových e-shopů. Na MALLu své zboží prodává již více než 2 600 obchodníků a nabídka internetového obchodu aktuálně čítá více než 2 600 000 unikátních produktů. Zákazníci tak mají letos k dispozici rekordně širokou nabídku zahrnující zboží všech myslitelných kategorií.
„Rychlý růst tržiště je skvělou zprávou pro zákazníky. Právě přítomnost různorodých prodejců a možnost pohodlně a na jediném místě nakoupit vše, co potřebují, je tím, co zákazníky k nákupu na tržišti vede nejčastěji. MALL je pro ně zárukou vysoké úrovně doprovodných služeb, kvalitní zákaznické podpory a možností nakoupit vše s jedinou registrací, v dobře známém prostředí, a navíc za jediné poštovné,“ popisuje Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.
Úspěch slaví malí i velcí, čtvrtina e-shopů jde za hranice
E-shopy, které se do programu MALL Partner zapojují, jsou velmi různorodé jak zaměřením, tak z hlediska velikosti. Jedním z velkých nově zapojených partnerů je například oblíbené hračkářství Hamleys, které u zákazníků i vzhledem k nadcházející vánoční sezóně sklízí velký úspěch, a v příštím roce se s MALLem chystá expandovat do dalších zemí. Velkým zákaznickým favoritem je ale také například e-shop Elvin, který prodává zahradní a dílenské nářadí. Ten na MALLu začal prodávat v dubnu a již nyní se těší velkému úspěchu nejen v Česku, ale i na Slovensku.
Právě snadná a rychlá cesta do zahraničí je jedním z hlavních benefitů MALL partnerského programu. Jen v průběhu listopadu rozšířilo své působení za hranice 75 nových partnerů, tedy čtvrtina zapojených do programu. Mezi prodejní kategorie, kam se nejnovější partnerští obchodníci nejčastěji řadí, patří kromě počítačové a bílé techniky například nábytek, DIY či móda, tedy segmenty, které na MALL fungují prakticky výhradně díky partnerskému prodeji.
Kromě Slovenska je skrz MALL Partner možné expandovat také do Maďarska, Polska, nebo na Slovinsko. Zapojit se do programu navíc mohou nejen velké značky, ale také malí lokální prodejci, pro něž by jinak cesta k online prodeji i do zahraničí byla nemyslitelná. MALL jim pomůže s veškerými nutnými procesy od napojení po marketing a umožní začít prodávat prakticky okamžitě.
„Máme velkou radost z toho, jak zajímaví různorodí obchodníci se k nám přidávají a jakým způsobem se nám povedlo zjednodušit a zrychlit proces jejich napojení. V říjnu a listopadu se nám podařilo z hlediska zapojování nových partnerů meziročně dvojnásobně zrychlit a nabídka zboží pro zákazníky se rozrůstá každým dnem. Postupně se nám tak daří naplňovat vizi špičkové nákupní galerie, kde zákazník najde skutečně vše, pro co si na internet přišel,“ uzavírá Jakub Kováč.