Doprava zdarma, osobní slevy na dětský sortiment, cashback až 5 %. To jsou jen některé z výhod dětského klubu Benjamínek, který v prosinci spustil e-shop s potravinami Košík.cz. Reaguje tak na rostoucí zájem o nákupy online ze strany rodin s malými dětmi. Ty se v současnosti podílí skoro na polovině B2C tržeb. Do klubu se může přihlásit každý, jedinou podmínkou členství je útrata v kategorii dětského zboží, která musí měsíčně přesáhnout alespoň stokorunu. Partnery klubu se staly značky jako Pampers, Nutrilon nebo Sunárek.
Klub kromě zmíněné dopravy zdarma od pondělí do pátku mezi 9–16 hodinou nabídne také individuální rodičovské slevy až do výše 30 % na 50 položek z dětského sortimentu, jako jsou plenky, dětská výživa nebo výbavička. Výhradně pro členy klubu budou určeny i speciální akce a produkty, které jiní uživatelé neuvidí. Veškeré informace o chystaných slevách nebo marketingových akcích se rodiče z klubu dozví s dostatečným předstihem. Členové z každého nákupu zároveň dostanou 2% cashback v kreditech, v případě nákupu přes službu Twisto to budou další 3 %.
Pro aktivaci členství se stačí registrovat na stránce klubu (https://www.kosik.cz/benjaminek). Jedinou symbolickou podmínkou pro automatické prodlužování členství je utratit každý měsíc alespoň stokorunu za produkty z dětské sekce.
„Dětský klub je jen další z řady vylepšení, která jsme našim uživatelům v posledních týdnech přinesli. Košík.cz tu je jednoduše pro všechny. Mámy, tátové a jejich děti zároveň patří mezi naše nejdůležitější zákazníky. Tvrdě jsme pracovali na cenotvorbě, abychom zajistili opravdu bezkonkurenční ceny. Víme totiž, že i pár korun méně za každou plenku může domácnosti s dětmi výrazně pomoci,“ zmiňuje ředitel Košíku Tomáš Jeřábek.
V současné době tvoří rodiny s dětmi asi polovinu všech zákazníků. Košík.cz s nimi bude podobu klubu dále ladit. Rád by ho také co nejvíce otevřel pro co největší počet značek.
„V současnosti jsme vyjednali skvělé podmínky s celou řadou velkých dodavatelů. Rodičům a dětem bychom postupně rádi přinesli co nejvíce značek, po kterých touží. A značkám naopak umožníme úzký kontakt s důležitou cílovou skupinou v online prostředí,“ uzavírá Tomáš Jeřábek.
Dětský klub je možné prozkoumat zde: https://www.kosik.cz/benjaminek
Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek včetně těch z výběrových marketů Delmart a Wine Food mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.