OMV rozšiřuje svůj sortiment vlastních produktů VIVA o čtyři nové přírodní nápoje, které doplňují nabídku všech prodejen VIVA na čerpacích stanicích.
Nová řada nápojů VIVA zahrnuje dva čaje, matcha a šípkový, a také vitamínové vody borůvka-açai a limetka-pomelo. Ani jeden z nápojů neobsahuje cukr, sladidla, umělá aromata, konzervační látky ani barviva a jsou veganské. Pečlivě vybrané suroviny zajišťují vysoký obsah vitamínů a šetrné postupy při přípravě čajů v nich zachovávají všechny důležité živiny.
„Uvedením těchto nových přírodních nápojů s obsahem vitamínů rozšiřujeme produktovou řadu VIVA, která vychází z naší filozofie, na jejímž základě nabízíme zákazníkům na cestách výrobky nejvyšší kvality. Nápoje neobsahují žádný cukr ani jiná sladidla jako například stevii. Jejich chuť pochází pouze z přírodních ovocných zdrojů a díky tomu mají nízký obsah kalorií. Kalorická hodnota láhve vitamínové vody je nižší než kolik obsahuje tři čtvrtě jednoho jablka, takže energii z nápoje lze snadno spálit pětiminutovou chůzí,“ řekl Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.
Základem obou vitamínových vod je pramenitá voda, kterou doplňuje přirozená chuť ovoce. Výsledkem jsou nápoje velmi bohaté na živiny, které obsahují denní doporučenou dávku vitamínů C a B. Do nápoje RELOAD s příchutí borůvka-açai je navíc dodán koenzym Q10, který podporuje tvorbu energie v buňkách, a vitamínovou vodu DRIVE s chutí limetka-pomelo vhodně doplňují zelená kávová zrna. Matcha i šípkový čaj se vyrábí pomocí infuzního procesu, při němž se do čaje extrahují cenné, vysoce kvalitní látky. Při této tradiční metodě se používají pouze skutečné byliny bez přidání čajových extraktů. Čaj matcha má uklidňující účinky a pomáhá v soustředění, což se odráží i v jeho názvu FOCUS. Čaj REFRESH má díky složení přírodních ingrediencí – šípkového čaje a ovocné šťávy ze švestek a ibišku – revitalizující účinky. Obaly nápojů jsou 100% recyklovatelné – láhev, uzávěr i etiketu lze vyhazovat do tříděného odpadu společně, a tak přispívat k ochraně životního prostředí. Design nových nápojů je přizpůsoben image prémiové značky VIVA, kterou charakterizuje symbol velkého písmena V. Výsledný dojem dotváří snadno zapamatovatelné názvy vitamínových vod RELOAD a DRIVE i čajů FOCUS a REFRESH.