Různé varianty zboží, ať už jde o barvu, velikost nebo třeba příchuť, uspořádané přehledně na jednom místě. Tuto vyhledávanou funkci přidala společnost Webnode svým e-shopům, jejichž majitelé nyní mohou zákazníkům představit různé variace jednoho produktu rychleji a přehledněji. Webnode, na jehož platformě celosvětově běží přes dva miliony internetových obchodů, tak pokračuje v inovacích svých služeb, které odstartovalo letošní uvedení nové generace e-shopů 2.0.
Funkci Varianty naleznou majitelé e-shopů přímo v okně pro úpravu produktů. Na nové záložce mohou vytvářet různé kategorie, např. barvu, množství nebo materiál, spolu s jednotlivými variantami produktů. Pro ně pak mohou přiřadit produktová čísla dle potřeby, zvolit odlišné cenové kategorie nebo definovat různou dostupnost zboží.
„Chceme majitelům e-shopů ještě více ulehčit práci s jejich obchodováním. S touto novou funkcionalitou mohou i malé e-shopy technologicky směle konkurovat velikým zavedeným hráčům v oblasti e-commerce,“ dodává Slawomír Budziak, který ve Webnode vede oddělení pečující o zákazníky. „Nová funkce Varianty zároveň zjednoduší orientaci na webu pro zákazníky, protože zpřehlední nabídku zboží a umožní snazší výběr produktu.“