Nová verze partnerského affiliate programu společnosti Webnode přináší možnost za každý zakoupený balíček služeb získat 100 amerických dolarů bez ohledu na uživatelem zvolený tarif. Velkým benefitem je, že referenční odkaz nemá expirační dobu, takže nárok na výplatu provize vzniká třeba i po roce.
Affiliate program společnosti Webnode, jednoho z největších celosvětových poskytovatelů webových stránek, má více než 25 000 členů. Program funguje od srpna 2009. Zatímco předchozí verze nabízela provizi pouze 30 % z ceny objednaného balíčku placených služeb, tedy 14 až 71 dolarů, s novou lze vydělat podstatně více. Přináší totiž možnost získat provizi 100 dolarů za každý první nákup balíčku bez ohledu na zvolený prémiový tarif. Jestliže tak přivedený nový uživatel koupí například hned tři balíčky pro své tři weby, ten, kdo ho přivedl, získá 300 dolarů.
„Obrovskou výhodou našeho provizního programu je, že pokud referovaní uživatelé provedou objednávku služeb kdykoliv – nezáleží na tom, zda se rozhodnou koupit hned, za týden, šest měsíců, nebo až následující rok – vždy vzniká nárok na výplatu provize,“ řekl Slawomír Jakub Budziak, Head of Team Leaders ve Webnode.
Referované uživatele je možné přivést i bez speciálních kódů, stačí referenční domény registrovat do systému DirectLinks. Více informací o novém affiliate programu Webnode je k dispozici na stránkách www.webnode.cz/affiliate.