UrbanStore.cz vsadil na prodloužené vrácení, ve vánoční pohádkové kampani hrají zaměstnanci

UrbanStore, jeden z největších multibrandových e-shopů s volnočasovým oblečením, obuví a doplňky, představil letošní vánoční kampaň. Pod hlesem „Pohádkové Vánoce“ prezentují letošní vánoční benefity – slevy až 50 %, doprava zdarma a možnost prodlouženého vrácení do 15. ledna. Herci se stali přímo zaměstnanci společnosti.

E-shop, který má zároveň tři vlastní prodejny v Praze a Brně, z toho jednu na lukrativním Václavském náměstí, se kampaní prezentuje jako tradiční česká značka pro aktivní zákazníky, která nabízí skvělou kombinaci nákupu online i v kamenné prodejně. Poprvé také výrazněji cílí na publikum na sociálních sítích, kde se chce stát alternativou aktuálním módním hráčům. Kampaně prováže hastagem #UrbanStory.

Dvojice videoklipů, určených pro sponzoring na YouTube, vznikla v rámci interní produkce a hlas vypravěče jim propůjčil Arnošt Goldflam. Někteří herci pak pochází přímo z týmu Urban Store. Její audioverze se objeví v rádiích sítě MMS a na Evropě 2.

„Letošní vánoční kampaň jsme chtěli udělat sobě i zákazníkům pro radost. Proto jsme do toho šli s určitou nadsázkou a sami sebe vsadili do role herců. Myslím, že bude příjemnou a klidnou protiváhou ostatním reklamám,“ zmiňuje David Štěpánek CEO UrbanStore.cz.

UrbanStore.cz patří k největším českým multibrand e-shopům s volnočasovou módou a doplňky pro muže, ženy i děti. Nabízí kolekce od více než pěti desítek značek jako Under Armour, Adidas, Puma, O’Neill, Converse, Vans nebo Diesel. Své prodejny má na Václavském náměstí a v Galerii Nové Butovice v Praze a v Brně na Náměstí Svobody.

Spoty k vidění zde:

https://www.youtube.com/watch?v=lxauXPDQ83s

https://www.youtube.com/watch?v=dyd7scXULeY

Making of video: https://www.youtube.com/watch?v=btzUci9ci6E