- Pojištění a služby on-demand – pouze na období pronájmu vozu
- Propojení systémů Global Assistance a SmileCar
- V přípravě integrace do aplikace SmileCar
SmileCar, největší carsharingová služba v ČR, uvádí ve spolupráci s Global Assistance na trh speciální asistenční služby, které jsou určené pro veškeré SmileCar vozy. V rámci pojištění u ČSOB Pojišťovny se asistenční služba o nájemce postará po celé Evropě a poskytne i náhradní auto.
ČSOB pojištění kryje téměř veškerá rizika spojená s pronájmem vozidel, včetně zpronevěry. Pojištění se navíc uzavírá jen na dobu, kdy je auto pronajaté přes aplikaci, a překrývá stávající pojištění. V ceně nájemného je zahrnuto základní havarijní pojištění se spoluúčastí 5 % a povinné ručení až do 45 mil. Kč. V základní ceně je také asistenční služba na míru pro nájemce i nájemníky vozidel.
„Jsme moc rádi, že i velká firma jako Global Assistance je tak inovativní a flexibilní, že se spojí s naším startupovým systémem. Global Assistance rozumí specifikům carsharingu a poskytuje v rámci spojení s naším callcentrem servis 24 hodin denně. Díky tomu jsme schopni zákazníkům poskytnout opravdu nadstandardní služby,“ uvádí Jan Charouz, CEO SmileCar.
Zákazník v případě jakéhokoliv problému pouze zavolá na infolinku, uvede místo, kde se nachází, a o vše ostatní se již Global Assistance postará. Klientovi je zdarma poskytnuta pomoc nejen při poruše či havárii, ale i v případě defektu pneumatiky, vybití baterie a ztrátě či zabouchnutí klíčků, a to na území České republiky i v zahraničí. Samozřejmostí je pomoc nájemníkovi formou náhradního vozidla a ubytování posádky, dle domluvy s nájemcem pak další služby jako odtah nepojízdného vozidla do servisu nebo organizaci opravy v servise v zahraničí.
SmileCar ve spolupráci s Global Assistance plánuje i integraci asistenční služby do stávající aplikace SmileCar pro chytré telefony. Aplikace SmileCar, která umožňuje rychlé zapůjčení vozu, bude po integraci zahrnovat i funkce stávající aplikace Global Assistance. Při potřebě pomoci se pak klient jednoduše spojí s asistenční službou, která bude mít okamžitě k dispozici informace o volajícím, jeho vozidle i pojištění. Klient v aplikaci zároveň bude moci sledovat pohyb vozu, který mu jede na pomoc. Součástí stávající aplikace jsou také informace o všech evropských zemí, které motoristé ocení při plánování cesty i pobytu na dovolené v zahraničí. Služba „Kde jsem zaparkoval?“ pak uživateli pomůže na každém novém místě bezpečně a rychle najít vozidlo.
O společnosti GLOBAL ASSISTANCE a. s.:
Společnost GLOBAL ASSISTANCE má na českém trhu velmi významné postavení. Byla založena v roce 2004 a od té doby stále rozšiřuje svoje pole působnosti i nabídku asistenčních služeb. Asistenční služby poskytuje také v rámci cestovního pojištění, domácností nebo právní pomoci. Automobilovými asistenčními službami Global Assistance aktuálně zajišťuje servis 48 % motoristů s pojištěním vozidla v České republice, dále dvěma slovenským pojišťovnám, společnostem poskytujícím operativní leasing a nákladní přepravu i prodejcům vozidel.