Společnost SmileCar, která představila své služby začátkem dubna letošního roku, posiluje PR aktivity. S profilací na mediálním trhu a rozvíjením tématu sdílené ekonomiky jí pomůže agentura FYI Prague. SmileCar, za níž stojí silný hráč v oblasti dopravy, společnost Leo Express, je největší carsharingovou službu v České republice.
SmileCar jakožto P2P komunitní služba umožňuje lidem poptávat auta na krátkodobý pronájem nebo naopak jejich auto pronajmout někomu v okolí. Díky propracovanému systému sdílení služba zefektivňuje využívání vozového parku v České republice.
Mediální komunikace bude vycházet z představení SmileCar jako funkční alternativy k běžnému využívání vozu. Opírat se přitom může o strmě rostoucí zájem půjčovatelů i pronajímatelů. Služba navíc plně obstojí i ve srovnání s jinými finančními automotive produkty pro ty, kteří nevyužívají auto příliš často. Cílem komunikace bude také podpořit možnosti rozvoje SmileCar a obecně pomoci rychle rostoucímu trhu, protože v budoucnu chystá společnost expanzi do Polska a Slovenska.