Cloudový software Salesforce se proslavil především jako fenomén světa byznysu. Praxe, nicméně, ukazuje, že Salesforce nabízí velmi zajímavé využití i pro neziskový sektor. Počínaje prověřováním dárců, přes transparentní komunikaci s příslušnými soukromými subjekty a konče důsledným evidováním obdržených darů. Díky podpoře českých firem Sprinx Consulting a Imper mohou neziskovky navíc využívat bezplatnou integraci těchto služeb na databázi Merk.
Zatímco firma Imper je poskytovatelem databáze Merk, která obsahuje stoprocentně ověřené kontaktní a obchodní údaje, Sprinx Consulting připravil doplněk Sprinx Merk do Salesforce. A výsledný efekt? Uživatelé Salesforce už nejsou odkázani pouze na veřejně dostupné zdroje informací, odpadají tedy starosti s ověřováním aktuální platnosti a pravdivosti údajů. Data navíc nemusí do Salesforce ani složitě kopírovat – stačí je automaticky načíst jediným kliknutím.
Mezi spokojené uživatele unikátního doplňku Sprinx Merk patří Institut pro památky a kulturu, o.p.s. „Po prvotním nastavení Salesforce jsme začali využívat volně dostupný doplněk Sprinx Ares. Na základě doporučení implementátora našeho Salesforce, kterým je CRM pro neziskovky, se na nás obrátili specialisté ze Sprinx Consulting. Doporučili nám, abychom vyzkoušeli i Sprinx Merk, nový doplněk, který připravili ve spolupráci se společností Imper. A musím konstatovat, že z pohledu uživatele jde o velice praktický nástroj. Za krátkou dobu se ho v naší organizaci naučili využívat všichni, jeho ovládání je totiž velice intuitivní,“ pochvaluje si ředitel Institutu pan Aleš Kozák.
„Sprinx Merk oproti Sprinx Ares pracuje mnohem rychleji. Současně ale umožňuje získat nesrovnatelně více důležitých informací k danému subjektu. Úžasná je i možnost přímého náhledu na základní data, který je přehledný, a navíc obsahuje monitoring mediálních výstupů,“ přibližuje uživatelské výhody sám klient. Tvůrcem doplňku Sprinx Merk je Sprinx Consulting, s.r.o., tedy dceřiná firma akciové společnosti Sprinx Systems. Sprinx, coby původní česká technologická firma, aktuálně slaví 20 let úspěšného působení (nejen na domácím) na trhu.