Tchibo, značka, která je globálně synonymem nejen dobré kávy, ale také módy a doplňků do domácnosti, nově nabídne svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop, a to poprvé v historii i mezinárodním měřítku. Exkluzivně ji bude možné nakupovat na Košík.cz, který desítky produktů z každé kolekce přiveze spolu se svou další nabídkou až na práh domu nebo bytu.
Zákazníci si mohou na Košíku nově objednat desítky druhů dámské, pánské nebo dětské módy, sportovní a fitness outfity, ale také stylové designové bytové doplňky, jako jsou například oblíbená ložní prádla, nádobí nebo potřeby pro domácnost. Ceny budou zcela totožné s nabídkou obchodů či e-shopu Tchibo. A stejně tak se bude obměňovat nabídka – nové kolekce Tchibo budou i na Košíku představovány každý týden.
Tchibo si dlouhodobě zakládá na vysoké kvalitě materiálů i odpovědném přístupu k podnikání, jeho textilní produkty jsou proto z biobavlny pěstované bez použití syntetických pesticidů a hnojiv a s ohledem na dobré pracovní podmínky farmářů. V případě nádobí i ostatních výrobků přicházejících do styku s potravinami zároveň využívá ty nejkvalitnější matriály – například 100% porcelán nebo ušlechtilou ocel. Velmi oblíbené jsou také sportovní kolekce z funkčních materiálů pocházejících z recyklovaných zdrojů.
„Chceme, aby se z Košíku stal nejdostupnější způsob pro běžné nákupy domácností v Česku. A to znamená rozšiřovat náš sortiment o značky, kterým zákazníci dlouhodobě věří,” zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. „Je perfektní, když můžeme jako první na světě nabídnout tak kvalitní sortiment, jako má Tchibo, a spojit pro domácnosti nákupy hned v několika obchodech do jednoho. Bez nutnosti objednávat několikrát, platit opakovaně za dopravu nebo obcházet prodejny ve městě.“
„Středobodem našeho snažení je zákazník a snaha vyjít mu vstříc nejen nabídkou, ale i způsobem, jakým má možnost naše produkty získat. Kombinujeme několik vlastních prodejních kanálů, mezi kterými mohou zákazníci volně přecházet. Přelomovou spoluprací s Košíkem se nám nabízí další možnost být jim ještě blíže a o něco více jim nakupování usnadnit, za což jsme velice rádi,“ uvádí Jan Suchánek, generální ředitel Tchibo Praha.
V případě nákupu oblečení dokáže Košík nabídnout jeden z nejpohodlnějších způsobů vracení či výměny zboží v případě, kdy například zákazník vybere špatnou velikost. Stačí se spojit s operátorem zákaznické linky a nechat zboží vyzvednout při příštím nákupu. Zároveň prostřednictvím krátkých doručovacích lhůt Košíku mohou zákazníci získat vybrané zboží až do domu velmi rychle.