Startup DoDo opět posouvá hranice možností osobního doručování. Jedním z nových partnerů sezónní kampaně se stala firma Forestproduce s.r.o., u které DoDo pro zákazníky nakupuje čerstvě nasbírané pravé hříbky z Novohradských hor. Díky neustále se rozšiřující síti dodavatelů tak může DoDo pružně reagovat na přání zákazníků a přizpůsobit se i aktuální sezoně.
„Ne každý, kdo dostane chuť na houby, si může zaskočit do lesa na několikahodinovou výpravu. DoDo kurýři jsou zvyklí plnit téměř jakákoliv přání, a tak zvládnou i dovážku čerstvých hříbků třeba na houbový guláš,“ říká Jana Hejnicová, marketingová specialistka DODO.
Speciální kampaně s nabídkou sezónního zboží pomocí SMS realizuje DoDo pravidelně. Vzhledem k tomu, že primárním kanálem pro komunikaci se zákazníky jsou právě SMS zprávy nebo social media, mají tyto kampaně veliký úspěch.
„V kampaních nabízíme vždy pouze sezónní produkty od českých dodavatelů. Mezi nejčastějšími objednávkami se objevují například čerstvé jahody, chřest, vánoční cukroví nebo české hřiby,“ dodává Jana Hejnicová.
Sezónní kampaně pomocí SMS jsou dále podpořeny i aktivitou na sociálních sítích, především Facebooku a Instagramu.