Napka, aplikace pro smartphony s vlastní platební kartou, která slouží především pro správu financí tzv. „generace mileniálů“, pokračuje v prezentaci a sběru zpětné vazby přímo v cílové skupině. Jako generální partner Napka ISIC TOUR 2015 se v českých a moravských městech v říjnu a listopadu potkává s vysokoškoláky, představuje jim svůj produkt a zjišťuje, jaké jsou jejich nejčastější potřeby spojené s osobním hospodařením.
Napka, která svůj marketing staví na přímém setkávání se s cílovou skupinou, v rámci tour navštívila zatím 5 měst – Prahu, Brno, Hradec Králové, Olomouc a Ostravu. V listopadu jí čeká Ústí nad Labem, Plzeň a České Budějovice, poté se tour vrací do Prahy, kde v polovině měsíce končí.
„Tímto způsobem se nám daří setkávat se s referenčním vzorkem naší cílové skupiny a sbírat důležitou zpětnou vazbu,“ zmiňuje Veronika Kliská, marketingová specialistka projektu. „Přestože potřeby vysokoškoláků se napříč republikou výrazněji neliší, překvapuje rozdíl v solventnosti jednotlivých studentů i míra finanční samostatnosti. Potvrdil se také výsledek našeho předchozího zkoumání – vstupem na VŠ zhruba 3,5krát vroste výše podpory, kterou dostávají studenti z domova.“
Účastí na tour Napka ISIC TOUR 2015 navazuje značka na předchozí aktivity. V létě se zúčastnila například netradičních festivalů HighJump nebo Utubering.