Americká kosmetická značka Dinair, vynálezce airbrush metody líčení, využívané především ve filmovém a fotografickém průmyslu, vstoupila na český a slovenský trh formou výhradního obchodního zastoupení. Nabídne zde kompletní porftolio svých výrobků, určených jak pro segment profesionálů a studií, tak koncových zákazníků. Značka se v současné době soustředí především na navazování obchodních partnerství v B2B segmentu a komunikaci prostřednictvím eventů. Zahájila spolupráci také s blogosférou.
Původní technologie přesného airbrush líčení byla majitelkou Dinairu Dinou Ousley vyvinuta přímo na požadavek několika hollywoodských studií, která potřebovala s nástupem HD kamer zpřesnit makeup svých herců a airbrush makeup se na trhu v USA stal naprostým standardem pro líčení v reklamním průmyslu. Popularita výrobků se brzy rozšířila i do B2C segmentu. V současné době Dinair působí především v USA, Austrálii a Japonsku, kde patří k největším hráčům na poli airbrush make-upu. Česká a Slovenská republika by se pro značku měly stát vstupní bránou do Evropy.
„Jedním z hlavních cílů značky je momentálně navázat kvalitní vztahy s dalšími značkami ze segmentu. Zaměřovat se budeme především na přední kosmetické salony, osobnosti z řad vizážistů, ale také filmové produkce, fotostudia nebo reklamní agentury,“ uvádí Karin Sálusová, obchodní ředitelka Dinair pro ČR a SR. „Tak jako na ostatních světových trzích, i v České a Slovenské republice se bude Dinair profilovat především jako komunitní záležitost a tomu bude odpovídat také komunikace značky, zaměřená především na přímou komunikaci s cílovými skupinami.“
V současnosti Dinair v Česku spolupracuje například s vizážistou Pavlem Bauerem (Super Star, Star Dance, Česká Miss, módní přehlídky předních českých návrhářů), Lucií Prymšovou, Nikki Shorf, Bárou Javůrkovou a dalšími nebo s herečkou a bloggerkou Nikol Kouklovou (Femme Armeria) , blogerkou Kristinou Polákovou (Secret of Kristine) a Katkou Žiakovou (Once Upon A Time).