Mall.cz pokračuje v sérii querillových kampaní ve spolupráci se známými osobnostmi. V rámci propagace EP Poslední, za nímž stojí zpěvák Ben Cristovao, využil pražské Náměstí republiky. Ben zde vystupoval v přestrojení spolu se svým kytaristou, aby vzbudil zvědavost kolemjdoucích. Celá netradiční akce byla podporou vyprodaného Benova koncertu, který se konal v září ve Žlutých lázních, a také jeho nového CD, dostupného ve speciální VR 360° edici pouze na Mall.cz.
Záznam ze Žlutých lázní vychází 31. října na speciálních VR brýlích, které zachycují 360° videa vybraných skladeb, exkluzivně na Mall.cz. Skladby dokreslují skvělou atmosféru celé show, jejíž přípravy probíhaly přes půl roku. Každé z brýlí obsahují QR kód pro vstup do webového rozhraní z mobilního telefonu, kde jsou zalistována jednotlivá videa.
„Nechceme prodávat něco, co si lidé nechtějí kupovat, a ještě o zákazníky usilovat tam, kde běžně nejsou. Proto je pro nás klíčové vymýšlet nové nosiče a spolupracovat se subjekty, jako je Mall.cz, díky kterému je prodejní potenciál nastavený velmi dobře,“ dodává Lukáš Rychtařík, manažer Bena Cristovao a zakladatel labelu Championship Music.
Součástí kampaně je i propojení se značkou Asus, která nedávno uvedla novinku ZenFone 4, podpořenou kampaní na sociálních sítích a zapojením influencerů.
Mall.cz stále hledá nové cesty, jak se přiblížit svým zákazníkům netradičním způsobem. Po úspěšné spolupráci s Leošem Marešem nyní přichází speciálně laděná kampaň právě s Benem Cristovao.
Video je ke zhlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=v7b968Assuk
Limitovaná edice CD Bena Cristovaea s VR brýlemi je k zakoupení zde: https://www.mall.cz/hi-fi-prislusenstvi/webhiddenbrand-ben-cristovao-posledni-deluxe-verze