E-shop s potravinami Košík.cz vsadil pro letní kampaň na spojení s jedním z největších knihkupectví Luxor. Pomocí kamenných poboček bude ve společné cross kampani cílit na pražské zákazníky. Leitmotivem kampaně je spojení letního čtení s výběrovými pochoutkami a nápoji, které má Košík.cz v nabídce. Za 250 korunový nákup v knihkupectví dostanou zákazníci stejně vysoký poukaz pro nákup na Košíku. Kampaň bude až do konce srpna podporovaná POS materiály na jednotlivých prodejnách a na sociálních sítích obou značek. Spolupráce navazuje na pilotní kampaň, která úspěšně proběhla loňské Vánoce.
Na prodejnách Luxoru je Košík promován podlahovými samolepkami, plakáty a woblery, objeví se také ve výlohách a na LCD obrazovkách. Kampaň zároveň v rámci produktového proma kopíruje letní akční dny Luxoru – tedy chytré pondělí, zamilovanou středu, napínavý pátek nebo veselou neděli. Mimo prodejny pak zazní v rámci rozhlasových spotů.
„Košík chtěl být o letošních prázdninách ještě blíže dovoleným a odpočinku našich klientů. Spolu s půjčovnou výčepních zařízení, školou grilování a samozřejmě fajn letními produkty je naše spojení s knihkupectvím dalším střípkem, který sestavuje léto přesně takové, jak ho mají Češi rádi,“ domnívá se Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.
Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova. Pro Prahu a okolí doručí nákup do tří hodin od objednávky, ve zbytku republiky pak platí „dopoledne objednáte, večer máte“.