Věděli jste, že třetina lidí si po dokončení objednávku u Košíku uvědomí, že zapomněla koupit něco důležitého? V každém čtvrtém případě to pak dokonce je ta věc, kvůli které začali nakupovat. Právě tyto případy se Košík.cz rozhodl vyřešit. Chybějící položky bude možné do nákupu přidat i po dokončení objednávky. A to dokonce několik hodin před příjezdem kurýra.
Přidat si zapomenuté zboží k objednávce jde jednoduše a rychle, a to dokonce hned dvakrát. Jakoukoli chybějící položku stačí vložit do košíku a přiřadit k nákupu, který čeká na doručení. Je jedno, jestli se jedná o prací prášek, maso k nedělnímu obědu, pečivo nebo čokoládu, na kterou jste po nákupu dostali ohromnou chuť. Kurýr vám přiveze vše dohromady bez jakéhokoli poplatku za dopravu.
Doobjednat si zapomenuté zboží půjde samozřejmě jen u nákupů, které ještě nevyrazily na cestu. Záleží tak na rozmezí mezi objednávkou a časem doručení. V některých případech to půjde pouhé 3 hodiny před doručením. Pokud děláte nákup, který chcete doručit co nejrychleji, například na narychlo domluvenou návštěvu přátel, tak budete mít alespoň 10 minut na doobjednání položek. Pokud máte objednávku na druhý den nebo dny, tak je možnost doobjednání několik hodin před příjezdem kurýra. Tím vzniká spousta času přijít na to, co doma chybí a co je ještě potřeba nakoupit.
Protože i Košík se musí nejprve naučit, jakým způsobem nejlépe doobjednávky řešit a jak je budou zákazníci využívat, tak v prvních týdnech provozu budou platit jistá omezení: doobjednávky budou fungovat pouze na webu a u nákupů, které se platí u kurýra. V průběhu března pak budou možné pro všechny typy plateb a budou spuštěné i v mobilní aplikaci.
Více informací o doobjednávkách zjistíte na odkazu: https://www.kosik.cz/stranky/doobjednavky
Doobjednávky jsou další inovací Košíku v krátké době. Loni na podzim to byla sekce Můj Košík, která pro každého zákazníka postaví “supermarket na míru”, v prosinci pak spustil pohodlné online reklamace pro případ, že nákup nebyl z jakéhokoli důvodu dokonalý, a zároveň zjednodušil všem zákazníkům poskytování zpětné vazby.