Český fintech MALL Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany MALL Pay využívat celou řadu marketingových subvencí. Jen za první čtyři dny od spuštění doplňku jich o aktivaci zažádalo přes 150. Zapojením do Shoptetu nyní MALL Pay pokrývá 90 % všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb.
E-shopy na Shoptetu chce MALL Pay zaujmout hned několika benefity. V první řadě se má s nízkým transakčním poplatkem jednat o jeden z nejdostupnějších nástrojů pro odloženou platbu, který Shoptet nabízí. Druhou zásadní novinkou má být turboonboarding, který slibuje zprovoznění už za 120 minut, a to například díky elektronickému podepisování smluv. Třetím lákadlem je pak spoluúčast MALL Pay na akcích pro podporu prodeje v podobě marketingových subvencí, například na dopravu zdarma pro zákazníky využívající MALL Pay.
E-shopům MALL Pay navíc slibuje loajálnější a častěji nakupující zákazníky. Podle dosavadních čísel zákazníci s MALL Pay nakupují o třetinu častěji a díky “platbě na klik” mají až o polovinu vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám.
„Díky Shoptetu se nyní ve velkém zaměříme také na malé a střední e-shopy, které mají možnost okamžitě aktivovat jednu z prokazatelně nejefektivnějších platebních metod s ohledem na úspěšnost nákupu,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO MALL Pay. “Odložená platba má přitom v současnosti potenciál obsloužit asi desetinu všech zákazníků – to může být pro e-shop ohromná ekonomická a procesní vzpruha.“
I díky tomu za první tři dny o aktivaci zažádalo více než 150 e-shopů a číslo stále roste. Podle MALL Pay by se do konce měsíce mělo dostat ještě minimálně na dvojnásobek.
„90 % českých e-shopů bude muset výrazným způsobem přehodnotit svůj přístup k zákazníkovi, investovat do snižování bariér nákupu, otevřít se co nejvíce pro nové nakupující. U těch stávajících pak posilovat loajalitu. Pro všechny zmiňované body je MALL Pay se svým platebním ekosystémem jedním z nejdůležitějších partnerů,“ zakončuje Kolesa. „Naší misí na Shoptetu je pomoci vyrůst všem e-shopům, kteří mají potenciál. Jsme připraveni podílet se například na zajištění marketingových kampaní ze strany MALL Pay, poskytnutím vlastního loajalitního programu nebo úhradou dopravy zdarma s využitím systému našich marketingových subvencí.“
MALL Pay díky integraci do Shoptetu pokrývá již 90 % všech e-shopových platforem, jako je například Fastcentrik, Magento, Presta shop nebo wordpressový WooCommerce. Na začátku roku navíc došlo k plné integraci s platební bránou ČSOB, která patří mezi dominantní hráče na českém online trhu a jen za loňský rok proběhlo přes její platební brány cca 36,8 milionů e-commerce transakcí v celkové hodnotě 32,4 miliard Kč. Na rychlou aktivaci MALL Pay tak v současnosti dosáhne každý druhý e-commerce subjekt v Česku.