SK Slavia Praha vstoupila do nové sezóny s posíleným technologickým zázemím. Všechny obchodní procesy jsou nově řízeny a propojeny prostřednictvím ERP systému Vario od společnosti Seyfor, který Slavia využívá už od roku 2018. To se ročně týká statisíců položek prodávaných prostřednictvím fanouškovského e-shopu i nově otevřeného exkluzivního kamenného fanshopu, který je největším projektem svého druhu v České republice.
ERP systém Vario, který Slavia dosud využívala zejména pro ekonomické řízení, je nyní propojen i s novým kamenným fanshopem, e-shopem a mobilními prodejními stánky. Pro zmíněnou reprezentativní kamennou prodejnu v prostorách Fortuna Areny o rozloze téměř 300 m² vyvinul tým Varia také zcela nový dotykový prodejní modul.
„Úspěch na hřišti začíná dobrou organizací v zázemí. Otevřením fanshopu a přebráním kompletní správy našeho e-shopu jsme letos významně rozšířili naši agendu o prodeje statisíců položek ročně. Díky skvělé spolupráci s týmem systému Vario máme nad všemi obchodními procesy plnou kontrolu, ať jde o správu skladového hospodářství, prodej veškerého zboží nebo organizaci předobjednávek novinek. V reálném čase vidíme, o které produkty je největší zájem, a můžeme pružně reagovat. To je pro nás velká výhoda,“ říká Jiří Šabatka, CEO Fanshop SK Slavia Praha.
„Slavia je klub s velkými sportovními i mezinárodními ambicemi a těší nás, že jí můžeme pomoci modernizovat a zefektivnit zázemí. Našim klientům věnujeme individuální péči od prvotního návrhu, přes implementaci až po optimalizaci systému. V případě Slavie se nám podařilo vyvinout dotykový modul pro fanshop v rekordním čase. A využití Varia na všechny prodejní kanály je ukázkovým příkladem toho, jak může náš systém zajišťovat lepší přehled, snížit množství manuální práce a pomoci managementu v rychlejším rozhodování a odezvě na dění na trhu. Slavia tak začíná sezónu nejen jako úřadující mistr, ale i s posíleným zázemím,“ dodává Jiří Dvořák, obchodní ředitel ERP Vario ve společnosti Seyfor.

