Služba DODO, kterou v prvním kvartálu roku 2017 od původního majitele KKCG převzal e-commerce akcelerátor Inveo, posiluje své PR aktivity. Kromě B2C bude nově cílit také na e-commerce subjekty. Hlavním cílem komunikace se stanou především e-shopy nebo delivery služby, pro které se DODO může stát vysoce kvalitním řešením poslední míle.
Nový CEO služby Michal Menšík věří, že služba potřebuje zhruba rok na to, aby se v Praze stala respektovaným hráčem na poli fast delivery: „Velkou výzvou pro nás je stále relativně malá zkušenost se službou. Komunikace se proto v první fázi zaměří na odbourání bariéry před prvním vyzkoušením. Ten, kdo službu alespoň jednou využil, se k ní totiž v 70 % vrátí.“
Podle Jana Řezáče z FYI Prague bude výzvou také představit všechny možnosti DODO pro e-commerce subjekty: „Osobní asistenti se uplatní ve všech segmentech e-commerce. Naším úkolem bude dokázat, že oproti běžným kurýrům mají skutečnou monetizovatelnou přidanou hodnotu, už jen díky tomu, že jsou vyškoleni v komunikaci s koncovým zákazníkem a sběru zpětné vazby. Chceme se zaměřit také na propagaci konceptu real time e-commerce. Díky integraci DODO do akcelerátoru Inveo mohou spolupracující projekty sledovat výkonnost a okamžitou kvalitu své logistiky, a to i ve spojení s ostatními e-commerce nástroji.“
V současné době má služba DODO 70 proškolených asistentů-kurýrů, kteří zajišťují oblast Prahy a bezprostředního okolí. Disponuje i vlastním vozovým parkem, který je využíván v nočních hodinách nebo pro B2B delivery. V běhu jsou i pilotní projekty testování služby v dalších městech České republiky.