Dvojka na trhu s elektronikou CZC.cz zahajuje kampaň, jejímž cílem je využít aktuálně dostupné technologie ke zlepšení kvality českého školství a zvýšení atraktivity výuky. Kampaň CZC.Education osloví pedagogy, žáky i studenty a spolu s významnými partnery z oboru aktivně ukáže, jak může moderní vzdělávání vypadat a jak je třeba českým školám pomoci, aby mohly zavést smysluplnou a zábavnou výuku do praxe. Mediální komunikaci vzdělávacích aktivit i dalších projektů zaštítí agentura FYI Prague.
Kampaň CZC.Education zahájila ukázka chytrých technologií a hraček pro školy, kterou předvedli zástupci iniciativy Laborky.cz v Gymnáziu Václava Beneše Třebízského ve Slaném v rámci populární Noci vědců. S projektem Laborky, který se věnuje vědeckým tématům a popularizaci vědy i chytrého vzdělávání s využitím moderních technologií[UH1] , bude CZC.cz i nadále pracovat na popularizaci této oblasti. CZC.cz se zároveň stává partnerem projektu Elixír do škol, který podporuje kolegiální vzdělávání učitelů a pedagogům mimo jiné nabízí metodické postupy umožňující efektivně využívat například chytré hračky ve výuce. [UH2]
„Větší zapojení technologií a chytrých hraček je rozhodně jedním z významných prvků, které pomáhají k tomu, aby výuka byla pro žáky a studenty poutavější a zároveň je lépe připravila na digitální budoucnost. Proto jsme se rozhodli, že aktivně přispějeme k transformaci výuky na českých školách,“ dodává Milan Duda, ředitel marketingu CZC.cz.
Chytré vzdělávání podporuje CZC.cz také prostřednictvím digitální a brandové kampaně. V polovině října tak odstartuje obsahová kampaň ve spolupráci s iniciativou Laborky.cz. Zábavná videa postupně představí studentům, ale i rodičům a školám, jak chytré hračky z portfolia CZC.cz fungují v praxi. Pro školy, které jsou zapojené v B2B programu CZC.cz, je připravena také cílená produktová nabídka prostřednictvím newsletteru. Studenti zase mohou díky ISIC kartě využít VIP slevu na celé portfolio CZC.cz produktů.
Podpora chytrého vzdělávání postupně zahrne i spolupráci s influencery, významnými pedagogy a osobnostmi. Edukativní materiály bude CZC.cz prezentovat především napříč vlastními digitálními kanály včetně webu, sociálních sítí a newsletterů oslovujících pravidelně statisíce lidí.
S komunikací aktivit zaměřených na chytré vzdělávání i dalších projektů pomůže nově agentura FYI Prague, která bude pro CZC.cz zajišťovat především kompletní press-office service a rozvíjet vztahy s novináři i důležitými stakeholdery v oblasti moderních technologií. Kromě chytrého vzdělávání se CZC.cz spolu s FYI Prague v následujících měsících výrazně zaměří také na další kategorie, především pak na oblast nositelné elektroniky motivující k aktivnímu životnímu stylu a na podporu vlastních privátních značek CZC.Office a CZC.Gaming.