- V ČR se nejvíce Valentýn slaví v Ústí nad Labem, nejméně ve Zlíně
- V rámci ostatních zemí je nejúspěšnější Maďarsko, nejméně populární je tento svátek v Polsku.
- cz spustil další úspěšnou kampaň na sociálních sítích se Zorkou a Radkem Hejdovými
Mall.cz spustil kampaň „Krásný únor s Valentýnem i bez něj“ a s „(NE)valentýnskými dárky“ přináší nabídky jak pro příznivce, tak i odpůrce tohoto každoročně velmi diskutovaného svátku. Zároveň se Mall.cz při příležitosti sv. Valentýna rozhodl zjistit, jak Češi tento svátek spjatý se 14. únorem vnímají.
Z dostupných údajů vyplývá, že 59 % Čechů Valentýna slaví, přičemž nejmenší váhu tomuto svátku přikládají ve Zlínském a Karlovarském kraji, a naopak nejvíce se slaví v Ústí nad Labem a Liberci. Tomu se přizpůsobila i valentýnská kampaň. Na homepage Mall.cz zákazníci najdou jednoduchý rozcestník, kde si zvolí, zda chtějí zobrazit výběr valentýnské nabídky, či nikoliv. Podle jejich volby je následný výčet produktů výběru přizpůsoben. Mezi nejpopulárnější prodávané zboží patří mobilní telefony, kabelky, parfémy, vonné svíčky, koupelové oleje, nebo například eroticky motivované deskové hry.
Protože je kampaň implementována do dalšíchi zemí, kde Mall působí, čísla odkryla i následující trendy: Slovensko stejně jako ČR Valentýna podporuje v 6 případech z 10, nejméně se slaví ve východních Košicích a Trenčíně a nejvíce v Trnavě a Bratislavě. Slovinsko opět obdobně z 61 % únorový svátek slaví, nejvíce pak v hlavním městě Lublani. Největší úspěch má Valentýn v druhé nejsilnější zemi Mall Group, a to v Maďarsku, kde ho slaví téměř 65 % lidí. Skepticky se k svátku svatého Valentýna naopak stavějí v Polsku, kde jej podporuje jen 45 % populace.
V rámci podpory valentýnské kampaně Mall.cz připravil také video pro sociální media, kde se zábavnou formou dotazuje zamilovaných párů na jednoduché otázky, na které oba z páru odpovídají samostatně. Jejich úkolem je ve svých odpovědí dosáhnout co nejpřesnější shody se svým protějškem. Soutěží provázejí Zorka a Míra Hejdovi, známá moderátorská dvojice pořadu Snídaně s Novou. Videoobsah, který byl točen tentokrát v Brně, vzbudil u fanoušků na Facebooku Mall.cz veliký zájem, podobně jako vánoční kampaň s Leošem Marešem. Už za necelých 24 hodin zaznamenalo video téměř půl milionu zhlédnutí a přes 8 tisíc interakcí. Sjednocující hashtag je #laskaspojuje.
Mall.cz celým konceptem kampaně nevybízí zákazníky k nucenému utrácení a slavení sv. Valentýna, nicméně zastává heslo: Oslavte lásku kdykoliv!
Na kampani pracoval interní tým Mall.cz, přičemž kreativní linku vedla Tereza Hajná zodpovědná za obsahový marketing spolu s novým social týmem. O produkci se postarala agentura Publishers.