Pepa.cz podpoří Movember, jeho maskot oholil knír

TOP 3 český slevový portál Pepa.cz se rozhodl podpořit oblíbené hnutí Movember, díky kterému si muži každoročně po celý listopad pěstují knír a upozorňují tak své okolí na problémy spojené s rakovinou prostaty a varlat. O přízeň přispěvatelů bojuje jeho maskot, který je známý svým hustým prošedivělým kartáčem.

Svůj knír maskot Pepa oholil k 1. listopadu nejen na webových stránkách Pepa.cz, ale také přímo na stránkách Movember.cz, kde zároveň vznikl tým Pepa.cz. Do akce se tak mohou zapojit rovněž dobrovolníci z řad zaměstnanců a sympatizantů portálu. 

Knírek bude Pepovi postupem času dorůstat, na svou původní délku by se podle odhadů měl dostat kolem 20. až 22. dne od oholení a na konci listopadu ji dokonce přeroste.

„Zúčastnit se Movemberu jsme s ohledem na knírek našeho maskota považovali takřka za nutnost,“ uvádí Jana Bačová, marketing manager Pepa.cz. „A to rovněž s ohledem na to, že i maskot Pepa patří vzhledem ke svému věku do skupiny ohrožených mužů,“ doplňuje.

Profil Pepy naleznete na www.mobro.co/pepacz, do týmu Pepa.cz se pak kdokoliv může přidat přidat na www.moteam.co/pepa-cz.

O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl v roce 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V současné době patří s předpokládaným obratem 300 milionů Kč mezi tři největší portály českého slevového trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.

O Movemberu
Nadace Movember Foundation vybízí muže, aby si v listopadu nechali narůst knír a pomohli tak upozornit na problematiku rakoviny prostaty a varlat. Součástí celosvětově oblíbeného happeningu, do kterého se může zapojit každý odvážný muž, je získat nezbytné finanční prostředky na podporu programů zabývajících se zdravím mužů.

Za tímto účelem si v průběhu listopadu vypěstovaly knír již čtyři miliony mužů z celého světa.