Když už se občas stane chyba, ať z toho má alespoň někdo prospěch. S touto myšlenkou bude své zákazníky nově oslovovat e-shop s potravinami Košík.cz. Ve spolupráci s Kontem Bariéry bude vybírat osoby, kterým nakupování potravin online může výrazně zvýšit životní komfort. Zákazníci Košík.cz jim mohou přenechat své kredity, které dostanou jako omluvu za zpoždění nebo jinou chybu v nákupu. Košík zároveň vytvořil vlastní limitovanou edici „Dobroskutků“, jejichž nákupem bude možné přispět i bez uplatnění kreditů.
„Spokojenost s naší službou dlouhodobě roste a chyb už rozhodně neděláme tolik, co v minulosti. Pořád však ještě nejsme dokonalí a občas se stane, že něco není na 100 %,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Takže jsme si řekli, že by bylo fajn, kdyby z našich přešlapů vzešlo něco dobrého. Oslovili jsme Konto Bariéry s nápadem, který tu zatím nemá obdoby a ze kterého máme opravdu radost. Zákazníkům jsme dali možnost přenechat kredity za omluvu lidem, kteří je potřebují.“
České e-shopy s potravinami v rámci prozákaznického přístupu běžně nabízí nadstandardní kredity jako omluvu za chyby – tedy ještě nad rámec kompenzace. To je ovšem unikát nejen v rámci české e-commerce, ale také ve světě.
„Určité míře chybovosti se nevyhneme nikdy. Ale když už vyplácíme peníze navíc jako omluvu, chceme dát zákazníkům možnost volby, jak s nimi naložit. Tedy zda si je nechají, anebo pomůžou dobré věci,“ zmiňuje Jeřábek a upřesňuje, že kompenzačních kreditů se to samozřejmě netýká.
Podle Konta Bariéry je každá pomoc vítaná, zvláště když přichází od e-shopu s potravinami, který může objednávku donést až domů.
„Většina z nás považuje za samozřejmost, že si můžeme sami nakoupit, aniž bychom k tomu potřebovali asistenci. Představte si ale, jak byste se cítili, kdybyste byli s nákupy potravin a potřeb pro domácnost závislí na někom třetím. Díky projektu ‚za chybu v nákupu dobrý skutek‘ umožníme zapojeným lidem nakupovat nejen pohodlně, ale také levně. O to víc peněz jim pak zbude na pomůcky, které ke svému životu potřebují,“ zmiňuje za Konto Bariéry ředitelka Božena Jirků.
Výběr lidí, kterým budou kredity zasílány, se bude postupně měnit, aby se pomoc dostala k co největšímu množství potřebných. Součástí spolupráce s Kontem Bariéry je také limitovaná edice „Dobroskutků“ – magnetů na lednici s autorskými kresbami. Ty Košík vyrobil na vlastní náklady a bude je celoročně nabízet zákazníkům ke koupi.
Přispět kredity na dobrou věc je možné tady: https://www.kosik.cz/specialni-nabidka/dobry-skutek
Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek včetně těch z výběrových marketů Delmart a Wine Food mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.