Americký startup Lime, zabývající se městskou mobilitou, navázal spolupráci s agenturou FYI Prague. Ta jí bude zajišťovat lokální press-office, řídit vztahy s novináři a podílet se na naplňování komunikační strategie značky. Agentura zvítězila ve výběrovém řízení.
„Mohou se na nás obracet všechna média, která se fenoménem mikromobility a jeho vstupem do Česka chtějí zabývat. Primárně teď budeme pracovat na tom, abychom v reálném čase dokázali být spojkou mezi Prahou a sídlem společnosti v californském San Mateu,“ zmiňuje Jan Řezáč za FYI Prague. „V mediální komunikaci se můžeme opřít také o lokální zastoupení společnosti v podobě Operations managera Ondřeje Širokého.“
Pro Lime se Praha stala prvním městem v rámci expanze do zemí V4. Prahu považuje za důležitého partnera také díky tomu, že město má vlastní silnou vizi v oblasti sdílené mobility. V rámci dolaďování provozních podmínek nyní probíhají jednání s jednotlivými městskými částmi a dojednávají se konkrétní podmínky provozu služby.