Společnost OMV zařadila do nabídky čerstvě připravovaného občerstvení novou, již čtvrtou řadu čerstvých sendvičů navržených ve spolupráci s šéfkuchařem Emanuele Ridim. Jedna receptura vznikla na základě hlasování českých řidičů v aplikaci na facebooku OMV Česká republika, kdy zákazníci sami navrhovali a vybírali sendvič s ingrediencemi dle vlastních chuťových preferencí. Tuto novou sadu sendvičů, které jsou připravovány z čerstvých surovin přímo na čerpacích stanicích OMV, mohou nyní řidiči ochutnat u všech revitalizovaných čerpacích stanic OMV VIVA a také na dalších vybraných stanicích OMV.
Chuťové preference českých zákazníků ukázaly, že na cestách dávají přednost bezmasému občerstvení. Vítěznou se totiž stal multicereální čtverec Formaggio se základem ze smetanového sýra, doplněný eidamem, Gorgonzolou, Camembertem, červenou cibulku a rukolou. To potvrzuje i fakt, že nejprodávanějším sendvičem předchozí řady byla receptura založená na sýru mozzarella a čerstvé rukole.
Ingredience pro druhý sendvič Manessino vybral spolu s Emanuelem Ridim tým z čerpacích stanic OMV: čerstvou rajčatovou ciabattu potřenou francouzskou hořčicí a obloženou salámem Milano, sušenými rajčaty naloženými v olivovém oleji a proloženými mixem mladých salátových listů.
Poslední z nové nabídky OMV je Focaccina Siciliana, kterou navrhl Emanuele Ridi sám. Základem je focaccia, italská pečená chlebová bageta s těstem podobným pizze, která je jemně potřená olivovým olejem a obložená výtečným grilovaným lilkem, čerstvě nakrájenými rajčaty a salátem. Lahodnou chuť zvýrazňuje originální pancetta, což je italská slanina vyráběná z bůčku, který je naložený v soli a okořeněný černým pepřem. „Tohle je nefalšovaná sicilská chuť,“ komentuje svůj sendvič Emanuele Ridi.
„Od chvíle, kdy jsme zařadili do sortimentu čerstvě připravované sendviče, nám reakce zákazníků jasně ukazují, že to byl správný krok. Rozhodli jsme se dát řidičům prostor, aby nám sami vhodnou formou řekli, co by si u nás dali nejradši. Teď mohou zákazníci ochutnat přesně ten sendvič, kterému dali svůj hlas. To odpovídá našemu slibu We Care More, který jsme dali našim zákazníkům,“ říká Michal Janda, marketingový manager OMV Česká republika.