Mall.cz nadále zlepšuje zákaznickou zkušenost, personalizaci a budování vztahu se zákazníky v rámci obsahového marketingu. Na pozici Head of Content Marketing zaštiťuje marketingovou strategii a tvorbu obsahu Tereza Hajná. Obsahový marketing je jedním z významných pilířů nové marketingové strategie, která bude formou tzv. „best practices“ postupně nasazována ve všech dalších zemích, kde Mall Group působí.
Cílem nové Content Marketing strategie je vytvoření hlubšího vztahu se zákazníky. Novým zdrojem uživatelské inspirace by měl být http://blog.mall.cz, který díky kvalitnímu obsahu pomůže zorientovat se v problematice, poradí a nabídne vhodný produkt na webu. Od prodeje jako takového se tak komunikace přesouvá k obsahu zasazenému do správného kontextu.
„Klíčové je pro nás budování vztahu se zákazníky. Díky speciálním metrikám a pokročilé práci s analýzou dat zjistíme, jak uživatelé s obsahem pracují. Poté se jim můžeme lépe přizpůsobit a vytvářet takový obsah, který pro ně bude opravdu relevantní,“ dodává Tereza Hajná.
Tereza přišla do Mall.cz z SQLdep, firmy spadající do skupiny Rockaway. Předtím měla na starosti například digitální marketing v IBM. V Mall.cz už zvládla mimo jiné velmi úspěšnou vánoční kampaň s Leošem Marešem.
Nová obsahová marketingová strategie bude postupně implementována ve všech regionech. „Chtěli bychom dosáhnout maximálního propojení obsahu se sociálními médii a v tomto směru se stát špičkou ve středoevropském regionu,“ přibližuje Tereza Hajná. „Věříme, že díky globálnímu zásahu Mall Group i skvěle sehranému týmu profesionálů můžeme brzy určovat marketingové trendy v e-commerce.“