Kolonial rozšířil distribuční kanály svého zákaznického magazínu. S jarním vydáním dvanáctistránkového časopisu se kromě zákazníků Kolonialu mohli nově seznámit například obyvatelé pražských satelitních čtvrtí a vybraných středočeských měst.
Jarní číslo bylo vytištěno v počtu 50 000 kusů. Kromě vkládky do Apetitu a Blesk Magazínu se opět objevilo na palubách vlaků Leo Express. Nově se magazín stal součástí produktových balíčků e-shopů Rozbaleno.cz a ProDěti.cz, distribuce byla zahájena také v prodejnách pekárny Kabát či v showroomech ETA. Důležitou součástí se stal také neadresný roznos realizovaný v pražských satelitních obcích a středočeských městech, jako je Beroun, Brandýs na Labem – Stará Boleslav, Mníšek pod Brdy nebo Nové Strašecí a také spolupráce s mateřskými školami nebo kosmetickými salony.
„Dlouhodobě se snažíme oslovit domácnosti, které zatím nemají s online nákupem potravin zkušenost,“ uvádí Michala Langerová, brand manager Kolonial.cz „Tištěný magazín je dobrým způsobem, jak u prvouživatelů odbourávat celou řadu bariér, které jim brání e-shop s potravinami vyzkoušet. Zvláště když se s magazínem mají možnost setkat při svých každodenních aktivitách. I v menších obcích se nám daří prezentovat, že Kolonial.cz se v otázce spolehlivosti nijak neliší od běžné kamenné prodejny, a že ji dokonce překračuje v otázce čerstvosti a kvality dodávaných potravin.”
Skvělý ohlas má mezi čtenáři magazínu také pokračující spolupráce s blogery. Pro třetí číslo své původní autorské recepty připravili foodblogerka @e_eva, P&G Foodies nebo Tereza z Foodlover.cz.
“Opět jsme čtenářům nabídli recepty a tipy tří význačných osobností české foodie scény,” zmiňuje Barbora Hasalová, content specialist Kolonial.cz. “Prohlubování spolupráce s českou blogosférou a nabízení vlastního autorského obsahu považujeme za důležitý pilíř v komunikaci směrem k našim early-adopters a komunitám obecně.”
Magazín ke stažení v PDF (28 MB)