Brněnská značka Skinners, která se svými barefoot ponožkobotami slaví úspěchy v ČR i zahraničí, zahájila spolupráci s agenturou FYI Prague. Ta by jí měla pomoci se strategicky řízenou komunikací a celkovou profilací. Zaměřit se chce i na podporu plánované zahraniční expanze a budování vztahů se stakeholdery a komunitami.
Skinners ovládly trh se svými ponožkobotami, které přinesly průlom v oblasti barefoot obouvání. Tomu pomohly i dvě úspěšné crowdfundingové kampaně na Kickstarteru, které dostaly Skinners do 120 zemí světa. V letošním roce se společnost posunula v segmentu barefoot o další krok a představila nový model barefoot tenisek Skinners Walker, podpořený kampaní na českém HitHitu. Ta se stala druhou nejúspěšnější kampaní na portálu a cíl překonala hned 14x.
Ponožkoboty Skinners, kterých se za 6 let prodalo více než 705 tisíc párů, přitom stále zůstávají českým ručně vyráběným produktem. Kromě materiálu, který pochází z Itálie a Švédska, se vše od vývoje přes výrobu až po recyklaci odehrává v ČR. Nový model Walker se pak šije kompletně v Portugalsku, které je kolébkou prémiových kožených bot a dokáže splnit i náročné požadavky na výrobní kapacitu. Právě ruční výroba, unikátní design a neustálé inovace píší silný příběh společnosti, kterou před sedmi lety tvořili jen její dva zakladatelé.
Úspěch kampaně s sebou nese i potřebu strategicky řízené komunikace, kterou od 1. listopadu nově zastřešuje PR agentura FYI Prague. Kromě profilace značky a příběhu jejích zakladatelů zaštítí i produktovou komunikaci, bude rozvíjet vztahy se stakeholdery a komunitami a podpoří také plánovanou zahraniční expanzi.
„Příběh naší značky je silný a pro nás i velmi osobní. Proto jsme hledali někoho, kdo nám ho pomůže komunikovat dál, a to nejen směrem k médiím, ale i našim zákazníkům a komunitám, se kterými chceme úzce spolupracovat,“ dodává Michal Presse, marketingový ředitel společnosti Skinners.
„Skinners jsou fenoménem nejen na českém, ale i zahraničním trhu. Z našeho pohledu jde o lovebrand, jehož sílu ukazují i velmi úspěšné kampaně na českém i zahraničním trhu. Jsme rádi, že můžeme pomoci rozvíjet potenciál značky dál,“ doplňuje Jan Řezáč, zakladatel FYI Prague.
V letošním roce se chce Skinners etablovat jako globální značka na americkém trhu a plánuje také expanzi do Německa, kde vidí velký potenciál rozvoje. Na českém trhu chce dále upevňovat a rozšiřovat své působení a oslovovat další komunity a nové cílové skupiny.
„Naše produkty neustále inovujeme a představujeme nové edice, které si oblíbili jak amatérští, tak profesionální sportovci. Rádi bychom oslovili další okruh příznivců z řad fitness komunit i bojových či extrémních sportů,“ zakončuje Michaela Steinhauser, spoluzakladatelka Skinners.