Platební služba MALL Pay, společný fintechový podnik retailové skupiny MALL Group a banky ČSOB, je nově dostupná v největší české platební bráně ComGate. Tu využívá více než 7000 online obchodů a služeb. Všechny její e-shopy nyní dostanou možnost jednoduše zařadit odloženou platby MALL Pay do svého platebního mixu. Zákazníci tak na 14 dní odloží nákup až do 5000 korun, e-shop získá prostředky ihned po jejich nákupu, stejně jako v případě platby kartou.
Zpřístupnění funkce odložené platby MALL Pay proběhne ze strany ComGate automaticky a samotné využívání je skutečně jednoduché. Pokud e-shop využívá platební rozcestník, bude platba pomocí MALL Pay nabídnuta automaticky. U platebních tlačítek v nákupním košíku stačí vytvořit nové a spárovat ho s platební bránou. V případě uzavřené běžné smlouvy s ComGate tedy není s MALL Pay třeba podepisovat cokoli dalšího.
V rámci pilotního projektu začaly přes ComGate odloženou platbu MALL Pay nabízet například e-shopy značek Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna.
“Naši klienti z řad e-shopů se mohou těšit na další navýšení počtu dokončených plateb. Věříme, že možnost odložení platby ovlivní nákupní chování již při výběru zboží – povede k volbě dražších variant zboží nebo k většímu počtu zakoupeného zboží v e-shopu,” přibližuje výhody MALL Pay Jakub Ouhrabka, ředitel ComGate Payments.
Každému zákazníkovi MALL Pay umožní zdarma přeskočit placení o 14 dní do výše až 5000 korun. Ti, kteří možnost platby za zboží nebo služby pomocí MALL Pay využijí, budou přesměrováni na rychlé prověření na webu MALL Pay. U klientů MALL Pay stačí zadat telefonní číslo a e-mailovou adresu, noví klienti doplní ještě jméno a adresu. Ihned po úspěšném ověření zákazníka je e-shop je informován o tom, že platba je schválena a může expedovat zboží.
“Informace o objednávce se zákazníkům následně uloží do klientské zóny MALL Pay, kde je možné objednávku do 14 dní zaplatit. A to jak přes web, tak v aplikaci. Využít je možné libovolné možnosti platby – kartou online, bankovním převodem a nebo bankovním tlačítkem,” vysvětluje Jan Bruder, obchodní ředitel MALL Pay.
Na základě zkušeností MALL Pay přináší loajálnější a o 20 % častěji nakupující zákazníky. Zároveň vykazuje asi 2× vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám a její přítomnost v platebním mixu o 10 % snižuje preferenci nákladné dobírky. Při využívání odložené platby přes ComGate získává e-shop navíc výhodnější podmínky než při platbě kartou. Na své peníze zároveň nečeká a obdrží je obratem.
“Spoluprací s ComGate zásadním způsobem zvyšujeme pokrytí trhu. K současným skoro dvěma stovkám e-shopů, u kterých je MALL Pay možné využít, tedy ve velkém přibývají další,” uvádí Jan Bruder. “Naším cílem zůstává vývoj platební služby, která bude benefitem pro e-shopy i zákazníky a nabídne co nejjednodušší implementaci i každodenní využití.”
MALL Pay by kromě počtu partnerských e-shopů díky spoluprací s ComGate rád navýšil i počet transakcí. Ten loni stoupl na dvojnásobek na 130 tisíc plateb v hodnotě stovek milionů korun.